O edukaciji
Priča s CX strategijom najčešće se zakomplicira na dijelu gdje ona postane ili na previsokoj razini da bude korisna ili pak postane popis aktivnosti i projekata bez konteksta.
CX strategija mora poslužiti kao putokaz za aktualiziranje, isporuku i mjerenje napretka prema ciljevima poslovanja usmjerenim na korisnika.
Kompanije trebaju CX strategije koje su istovremeno i okrenute prema budućnosti i imaju praktičnu i primjenjivu razinu detalja.
Što ćete naučiti?
- Koji su bitni i neizostavni dijelovi dobre CX strategije
- Kako napraviti CX strategiju i osigurati da je sve pokriveno i da imamo potrebne resurse za provedbu
- Kako znati da li je CX strategija uspješna
- Dobiti ideju i inspiraciju kroz nekoliko stvarnih primjera dobro implementiranih CX strategija
Sadržajne cjeline
- Tri pitanja na koja CX strategija mora odgovoriti
- Sadržaj CX strategije
- Što je neophodno za provedbu CX strategije?
- Kako definirati i mjeriti uspješnost CX strategije?
- Izazovi i zamke u provedbi CX strategije (i kako ih izbjeći)
- Savjeti i recentni primjeri dobro implementiranih CX strategija
Ciljana publika
- Vlasnici i direktori firmi
- CX Manageri
- Brand Manageri
- Produkt Manageri