O edukaciji
Održavanje brojnih sastanaka i slanje opsežnih ponuda u visokom postotku slučajeva rezultira trošenjem resursa, bez postizanja željenih rezultata. Vrijeme je da počnete poštovati svoje vrijeme i prestanete slati brojne ponude.
Politika "bez besplatnih ponuda” uspostavlja i optimizira vaš prodajni proces, ubrzava i povećava vjerojatnost konverzije i filtrira one koji nisu vaši stvarni kupci. Naučite kako ispravno i profesionalno pristupiti izradi ponuda i pritom biti adekvatno plaćeni za svoje znanje.
Što ćete naučiti?
- Razumijevanje i Implementacija poslovne politike "Bez besplatnih ponuda"
- Uspostava standardne operativne procedure u prodajnom procesu
- Brza i efikasna segmentacija kupaca
- Optimizacija prodajnog procesa
- Upravljanje očekivanjima, prigovorima i dilemama u procesu prodaje
- Upravljanje razgovorom o projektnom budžetu
- Ušteda minimalno 50% financijskih i vremenskih resursa u procesu prodaje
- Povećanje konverzije za minimalno 35%
Sadržajne cjeline
- Analiza zatečenog stanja i primarnih izazova u poslovanju
- Segmentacija tržišta i utvrđivanje ciljane publike
- Izrada standardne operativne procedure u prodajnom procesu
- Upravljanje očekivanjima, prigovorima i dilemama u procesu prodaje
- Uspostava financijskog okvira u formiranju ponuda
Ciljana publika
- Samostalni poduzetnici koji žele povećati uspješnost dogovorenih poslova
- Vlasnici tvrtki koje pružaju profesionalne usluge i žele optimizirati prodajni proces