Predavanje

Lead management s HubSpot CRM-om

Webinar na kojem ćete se uvjeriti kako kvalitetno, brzo i učinkovito odvojiti zdrave potencijalne klijente od "nezdravih".

  • Nenad Kostić
Nenad Kostić
Lead management s HubSpot CRM-om

Ova edukacija trenutno nema aktivan termin - ali vaš upit može potaknuti edukatora da ga otvori! Javite se edukatoru, ništa ne košta pitati.

O edukaciji

U želji da posao raste, širimo mrežu kontakta, i to na raznolike načine. Dapače, za takvu aktivnost popularizirao se naziv lead generation, ili generiranje potencijalnih kupaca.

Vremenom ti kontakti postaju samo hrpa koja se gomila i s njom se gubi svaki kontakt.

Koliko li je takvih prilika propušteno, samo zato što se nisu otprve javili ili zato što su rekli tada NE?

Lead management ili upravljanje kontaktima jednako je važna aktivnost kao i generiranje. Zapravo, trebalo bi biti i lakše s njima komunicirati i dalje razviti priču jer su u bazi podataka, a i svojevoljno su podijelili podatke.

U ovom webinaru, uz pomoć HubSpot CRM-a bit će vam demonstrirano kako se takve stvari rješavaju i kako jedan napredni sustav radi za vas.

Što ćete naučiti?

  • Upoznat ćete HubSpot - platforma s alatima koji lead management ne prepuštaju slučaju
  • Vidjet ćete segmentiranje leadova unutar HubSpota na temelju njihovog zanimanja za vašu ponudu
  • Razvrstavanje leadova prema stupnju njihove interakcije
  • Održavanje komunikacije s postojećim leadovima na personalizirani način
  • Mjerenje uspjeha u HubSpotu - analitika i izvješća

Sadržajne cjeline

Upoznat ćete se s mogućnostima i radom u HubSpotu i temeljeno na primjerima shvatiti prednosti dobre organizacije odnosa prema leadovima.

  1. Što je HubSpot? - kratki uvod o potrebi nastanka ove CRM platforme
  2. Uvoz kontakata u bazu - HubSpot upoznaje što vam je važno kod leada
  3. Kako HubSpot razlikuje zdravog leada od "nezdravog"?
  4. Gotovi pregledi i liste leadova koji se dalje distribuiraju prema prodajnom timu
  5. Završnica webinara rezervirana je za vaša pitanja.

Webinar je posložen na temelju vlastitog iskustva gradnje biznisa i potkrijepljen je konkretnim primjerima. Svi podaci korišteni za vrijeme demonstracije su izmišljeni.

Ciljana publika

  • Mikro i mali poduzetnici koji traže način lakšeg dolaska do pravih klijenata.
  • Tvrtke koji imaju razvijeni prodajni i marketinški sistem ali je kompleksan i trom.
  • Tvrtke koje vode brigu o kvaliteti poslovnog procesa.


Edukatori

Nenad Kostić
Nenad Kostić
HubSpot CRM konzultant i edukator

Nenad Kostić diplomirani je grafički inženjer koji je imao prilike kroz obiteljski biznis osjetiti pravu veličinu te plemenite struke. Od djetinjstva je stajao za tiskarskim strojem, dok ga je, za vrijeme studiranja, zamijenio pripremnim procesima i računalom. Njegovo ime će se prije pročitati u impresumima knjiga i časopisa, nego da se o njemu priča. Do sada. Ostavljanjem grafičke karijere za sobom, Nenad pokreće Bones.hr. Okreće se pomaganju mikro, malim i srednjim tvrtkama pri migraciji na digitalno poslovanje, koristeći HubSpot platformu na području marketinga, prodaje i korisničke podrške. Uz savjetovanje koji model HubSpot najviše odgovara poduzetnicima, Nenad nudi i educiranje korisnika kao i tehničku podršku sustava. Koncept usluga partnerskog je tipa, pa ćete u Nenadu prepoznati stalnog suradnika i kolegu koji, zahvaljujući poznavanju vašeg poslovnog modela, donosi kvalitetna i brza rješenja u optimalnom radu s HubSpotom.

Bones, vl. Nenad Kostić logo

Bones, vl. Nenad Kostić

Bones je obrt za digitalni marketing. Pored edukacija i prodajnog konzaltinga, Bones vrši usluge u oblikovanju, pripremi i izradi vaše digitalne i tiskane promocije. Trebate li jasno definirane predloške kako bi vaša tvrtka imala prepoznatljivost na tržištu, dogovorite besplatni 20 minutni video sastanak gdje ćemo popričati o vašem problemu i ciljevima: https://info.bones.hr/meetings/nenad5

Recenzije

5,0

2

ocjena
(korisnika koji su dali ocjenu)

2

recenzija
(korisnika sa komentarom)
Željka Mohač

Nenad je u jednom školskom satu objasnio kako bolje upravljati kontaktima uz pomoć HubSpot CRM-a. Pokazao nam je u HubSpot-u primjere automatizacije, personalizacije i analitike. Informirao nas je i o mogućnosti trajnog besplatnog korištenja osnovnog paketa te platforme za solopoduzetnike i manje timove. Imali smo priliku i za pitanja. Edukaciju preporučam svima koji traže kvalitetan CRM.

Ana Brzović

Izvrstan govornik i predavač!
Prikazao je HubSpot kao moćan alat (čak i u besplatnoj verziji), te se veselim budućem proučavanju i učenju.