O edukaciji
U današnjem digitalnom dobu te vrlo dinamičnom okruženju, ecommerce svijet predstavlja neophodan dio suvremenog poslovanja. Jer ako tvoj trgovina nije online, ti u biti ne postojiš.
Znaš li koje je najtraženije zanimanje po svim svim portalima za traženje poslova? Upravo voditelji web shopova i osobe koje znaju kako uspješno voditi ecommerce poslovanje.
Želiš znati kako napraviti i voditi uspješan online biznis? Ova radionica pružit će ti potrebne alate i znanja i ecommerce područja, savladat ćeš vještine koje su potrebne da biste bili uspješni u online poslovanju te ćete upoznati i naučiti kako koristiti raspoložive resurse i alate da postanete expert u svom poslu.
Upravo na taj način vi ćete zauzeti sjajnu poziciju na tržištu te biti konkurent tvrtkama koji su među najboljima u ecommerce svijetu.
Što ćete naučiti?
- Što je CMS te koja je razlika između b2b i b2c shopa
- Osnove web shop prodaje
- Upravljanje proizvodima web shopa
- Poznavanje rada trećih strana koje su vezane uz svaki web shop
- Što je korisnička podrška i zašto je važna
- Analitika za praćenje ecommerce rezultata
- Što je SEO za ecommerce i zašto je važan
- Kako pružiti podršku marketingu i prodajnom timu
Sadržajne cjeline
- Predavanje - osnove ecommerce poslovanja te upoznavanje rada s platformama, CMS sustavima i trećim stranama koje su vezane uz svako poslovanje web shopa (30 min)
- Case study - kako odabrati pravu platformu za vaše poslovanje te koje su prednosti/mane svake pojedine (open vs custom) (10 min)
- ERP - zašto je važan za svaki web shop, koja je najbolja praksa povezivanja s ERP sustavom te kako dobiti čistoću matičnih podataka (20 min)
- Customer care - zašto ima najvažniju ulogu u vašem ecommerce poslovanju te koje su najbolje prakse kako raditi na lojalnosti kupaca (15 min)
- Poznavanje analitičkih alata - kako i što čitati za praćenje prodajnih rezultata (10 min)
- SEO i Content - što su i kako vam mogu pomoći da ostvarite bolju konverziju (15 min)
- Inovativan pristup uz poznavanje funkcionalnosti web shopa za što bolju konverziju te kako unaprijediti prodajne procese (15 min)
Ciljana publika
- vlasnici tvrtki koji žele krenuti u online prodaju
- pojedinci koji žele raditi na poziciji voditelja web shopa
- vi koji već radite na web shopu no nedostaje vam znanje kako raditi na povećanju konverzija
- svi vi koji želite znati kako voditi web shop i biti konkurentan na tržištu