O edukaciji
Gotovo svaka tvrtka plasman svojih proizvoda ili usluga komunicira s naglaskom kako je „klijent u fokusu“. Pitanje glasi u kojem trenutku je klijent došao u fokus? - od trenutka kada smo započeli dizajn proizvoda/usluge ili tek kada je krenula prodaja pa pratimo reakciju korisnika i mjerimo financijsku realizaciju. Edukacija je posvećena fazi dizajna, a pričat ćemo o Human Centered Design-u i tehnikama ulaska u korisničku „kožu“ (ili cipele 😊). Edukacija traje samo sat vremena tako da je sadržaj „intro“ razine. Bit će vremena i za pitanja, ugl. uzmi coffee break i uključi se. (max 15 sudionika)
Što ćete naučiti?
- Što je Human Centered Design (HCD)
- Kako u moru korisničkih problema odabrati onaj pravi
- Kako dizajnirati rješenje koje zadovoljava korisnika i naš biznis
Sadržajne cjeline
- Što je HCD prema standardima Global Innovation Institute
- HCD u kontekstu produktnog menadžmenta
- Filozofija Design thinking-a: tehnike otkrivanja korisničkog problema i tehnike dizajna rješenja
- Par literatura za preporuku
Ciljana publika
- Svi koji žele znati više o tehnikama Human centered design-a
- Svi koji se bave dizajnom, razvojem i plasmanom proizvoda/ usluga
- Svi koji žele znati više o produktnom menadžmentu
- Sve industrije