O edukaciji
Ako se u posljednje vrijeme vrtiš u krugu i frustrira te činjenica da jako puno radiš, a rezultat nije vidljiv... Onda je pravo vrijeme da primjenom ovog programa odmah ostvariš veću prodaju svojih usluga i proizvoda jer marketing i business storytelling idu ruku pod ruku i pašu si kao kava i čokolada.
Primamo samo 15 polaznika kako bismo se svakome mogli dovoljno posvetiti.
Prije upisa, zainteresirani pristupaju motivacijskom intervjuu kako bismo radili samo s visoko motiviranim pojedincima željnih promjena.
Primamo polaznike koji već imaju uhodani biznis od najmanje 1 godinu.
Važno nam je da su polaznici organizirane osobe s posloženim sustavom vrijednosti.
Nakon godinu dana, polaznici dobivaju ažuriranja kroz superviziju i mogućnost obnavljanja licence.
Ključne osobine koje tražimo od polaznika:
- Organiziranost. Osobe koje su dobro organizirane i spremne posvetiti vrijeme i trud za unapređenje svojeg biznisa.
- Motiviranost. Polaznici koji su motivirani za učenje novih vještina i primjenu stečenih znanja u praksi.
- Otvorenost za inovacije. Oni koji su otvoreni za nove ideje i tehnologije te žele pratiti trendove u digitalnom marketingu i business storytellingu.
- Ambicija za rastući biznis: Poduzetnici i stručnjaci koji teže rastu i uspjehu svog biznisa kroz učinkovite marketinške strategije i meode business storytellinga.
Ako se prepoznaješ u ovim opisima, AMA Akademija je prava prilika za tebe da usavršiš svoje vještine i unaprijediš svoj biznis uz stručnu podršku i alate koji su ti potrebni za uspjeh!
Što ćete naučiti?
- Polaznici će naučiti osnove digitalnog marketinga i business storytellinga.
- Polaznici će dobiti uvid u pregled najvažnijih alata za digitalni marketing i business storytelling.
- Polaznici će naučiti osnove copywritinga i vizualnog dizajna.
- Polaznici će naučiti izdvojiti svoje autentične prednosti te oblikovati temelje autentične poslovne priče.
- Polaznici će primijeniti strategije za društvene mreže i e-mail marketing.
- Polaznici će napisati svoju autentičnu poslovnu priču prema metodi business storytellinga.
- Polaznici će napisati svoj sustav vrijednosti u autentičnoj poslovnoj priči.
- Polaznici će naučiti osnove SEO optimizacije te kako koristiti blogove i članke za privlačenje publike.
- Polaznici će se uvježbati u oglašavanju na digitalnim platformama.
Sadržajne cjeline
Licenciraj se na AMA, Akademiji Markethink & Ars Verbi, za stručnjaka u digitalnom marketingu i business storytellingu!
- Modul 1. OSNOVE DIGITALNOG MARKETINGA I BUSIINESS STORYTELLINGA. Predstavljanje predavača i polaznika, pregled programa i ciljeva akademije
- Modul 2. ALATI ZA DIGITALNI MARKETING. Pregled najvažnijih alata,vježbe. METODE BUSINESS STORYTELINGA. Pregled metoda, vježbe.
- Modul 3. STRATEGIJE ZA DRUŠTVENE MREŽE. E-MAIL MARKETING.
- Modul 4. TEMELJI AUTENTIČNE POSLOVNE PRIČE prema metodi business storytellinga.
- Modul 5. OBLIKOVANJE AUTENTIČNE POSLOVNE PRIČE prema metodi business storytellinga. Primjeri uspješnih priča i prikaz slučaja.
- Modul 6. SEO i CONTENT MARKETING. Prikaz osnova te kako koristiti blogove i članke za privlačenje publike.
- Modul 7. OGLAŠAVANJE NA DIGITALNIM PLATFORMAMA.
- Modul 8. VRIJEDNOSNI SUSTAV U AUTENTIČNOJ POSLOVNOJ PRIČI. Supermoći biznisa koje generiraju ideje, kreativnost i rješavanje problema.
- Modul 9. KONZULTACIJE
- Modul 10. Izrada i obrana završnog rada. Evaluacija, analiza i planovi.
Pruži kompletniju uslugu svojim klijentima te privuci više "idealnih klijenata"!
Uz licenciranu stručnu edukaciju, dobivaš i:
- alate i metode za rad
- skripte i upute
- radnu bilježnicu
- stručnu podršku 3 mjeseca nakon edukacije te mogućnost konzultacije tijekom godine
Ciljana publika
- poduzetnici i vlasnici malih biznisa
- marketinški profesionalci
- freelanceri i konzultanti
- prodajni profesionalci
- Poduzetnici i vlasnici malih biznisa:
- Iskustvo: Oni koji imaju najmanje godinu dana uhodani biznis.
- Cilj: Žele unaprijediti svoje marketinške strategije i privući više idealnih klijenata.
- Marketinški profesionalci:
- Iskustvo: Stručnjaci koji već rade u marketingu i žele proširiti svoje znanje i vještine u digitalnom marketingu i business storytellingu.
- Cilj: Usavršiti se u kreiranju kreativnog sadržaja i izradi učinkovitih marketinških kampanja.
- Freelanceri i konzultanti:
- Iskustvo: Oni koji već pružaju marketinške usluge i žele proširiti svoju ponudu te privući više klijenata.
- Cilj: Poboljšati svoje vještine u digitalnom marketingu, content marketingu i business storytellingu.
- Profesionalci u prodaji:
- Iskustvo: Prodajni stručnjaci koji žele bolje razumjeti digitalni marketing kako bi unaprijedili svoje prodajne strategije pomoću business storytellinga.trategije.
- Cilj: Naučiti kako učinkovito koristiti digitalne alate i platforme za povećanje prodaje.
Digitalni marketing, osim što pomaže posložiti marketinšku strategiju, pomaže pojedincima i tvrtkama da nauče prepoznati svoje jake i slabe snage, vrijednosti i viziju pa kroz brendiranu priču vooditi daljnje poslovanje ili motivirati zaposlenike u dijeljenju zajedničke vizije.
Business storytelling, osim što pomaže pojedincu poduzetniku ili tvrtki da prepozna svoje autentične vrijednosti koje ga ističu u moru sličnih (= "konkurencije"), daje točno strukturirane upute kako posložiti svoju autentičnu poslovnu priču. Ta priča pak generira ideje za objave, prodajne razgovore i općenito podiže samu vrijednost biznisa.