Webinar

Angažirajte svog prvog virtualnog asistenta [BESPLATNI MASTERCLASS]

Zamislite koliko bi vaš poslovni dan bio produktivniji kada biste imali pouzdanog asistenta koji brine o administrativnim zadacima, odgovara na standardne e-mailove ili zakazuje sastanke.

Ipak se mnogi poduzetnici suočavaju s dilemom: kome vjerovati, kako odabrati pravog asistenta i kako uopće delegirati zadatke bez straha da će posao biti obavljen površno ili pogrešno. Ovaj webinar odgovara na ta pitanja i pruža vam alate za uspješno angažiranje vašeg prvog virtualnog asistenta.

  • Nela Kačmarčik – Maduna
  • Barbara Maheshwari
Nela Kačmarčik – Maduna, Barbara Maheshwari
Angažirajte svog prvog  virtualnog asistenta [BESPLATNI MASTERCLASS]

Odaberite termin i lokaciju

Cijena

O edukaciji

Interaktivni webinar pruža sigurno okruženje za postavljanje pitanja, razmjenu iskustava i ideja o angažiranju virtualnih asistenata. Saznat ćete kako pronaći asistenta koji odgovara vašim potrebama, što uključiti u oglas za posao, kako organizirati probni period, te na koji način komunicirati i pratiti njihov rad za dugoročnu suradnju.

Je li ovaj webinar za vas?

Ako ste se ikad osjećali preopterećeno operativnim zadacima i zanemarili strateške aktivnosti, ovaj webinar je za vas. Ako se dvoumite oko toga kako delegirati zadatke, niste jedini – to je česta dilema poduzetnika koji prvi put angažiraju virtualnog asistenta.

Na ovom webinaru zajedno ćemo:

  • Naučiti prepoznati zadatke koje možete delegirati.
  • Kreirati idealan profil vašeg budućeg virtualnog asistenta.
  • Razraditi proces selekcije, od oglasa do probnog perioda.
  • Razumjeti osnovne alate za suradnju s virtualnim asistentima.
  • Dobiti savjete za izgradnju dugoročne i uspješne suradnje.

Zašto ovaj webinar?

Poduzetnici često odgađaju angažiranje pomoći zbog straha od dodatnih troškova ili nesigurnosti da su drugi sposobni da preuzmu odgovornost. Istraživanja pokazuju da čak 67% poduzetnika koji angažiraju asistente primijete značajno povećanje produktivnosti već u prva tri mjeseca suradnje. S druge strane, nestrukturirani proces odabira i delegiranja zadataka može rezultirati frustracijom i gubitkom vremena.

Ovaj webinar vam pruža praktične alate za postavljanje temelja uspješne delegacije i suradnje, kako biste izbjegli skupe pogreške i izgradili povjerenje s prvim virtualnim asistentom.

Što ćete dobiti?

  • Smjernice za definiranje zadataka i očekivanja.
  • Primjere oglasa za angažiranje virtualnog asistenta.
  • Strategije za upravljanje procesom selekcije i provjere kandidata.
  • Popis alata za olakšanu suradnju i praćenje učinka.
  • Praktične savjete za delegiranje i motiviranje asistenta.

Što ćete naučiti?

  • Razumijevanje pojma virtualni asistent i mogućnosti na domaćem tržištu
  • Smjernice kako odlučiti koje zadatke delegirati VA
  • Ideje i savjeti kako odabrati VA i kako ocijeniti uspješnost suradnje

Sadržajne cjeline

  1. Uvodna prezentacija: Zašto biste angažirali virtualne asistente?
  2. Iskustva i primjeri: Remote Bob, osobna iskustva i naučene lekcije
  3. Diskusija i praktičan rad: Kako odabrati i gdje pronaći idealne VA?

Ciljana publika

  • Poduzetnici, eksperti i menadžeri koji žele delegirati administrativne i operativne zadatke
  • Poslovni ljudi koji razumiju važnost efikasne suradnje s virtualnim asistentom od samog početka
  • Uspješni poduzetnici i voditelji koji žele ostati konkurentni u digitalnoj transformaciji


Edukatori

Nela Kačmarčik – Maduna
Nela Kačmarčik – Maduna
Mentorica za strateške komunikacije

Svoje znanje i iskustvo pretvaram u mentorske i edukativne programe kako bih polaznicima pomogla da razumiju pravila ekonomije i razviju poslovne vještine.

Kontinuirano se educiram, učeći od vodećih svjetskih stručnjaka bihevioralne ekonomije, marketinga i poslovnih komunikacija, te prateći najbolje primjere kreativnih industrija.

Oni koji me znaju kažu da "vidim rješenja prije nego što mnogi postanu svjesni problema", a moj životni princip je da tražim rješenja umjesto da brinem o problemima. To je moja Misija Moguće.

Doktorirala sam ekonomiju, magistrirala menadžment, i profesionalno se bavim komunikacijama više od 25 godina, uključujući 20 godina UN službe.

Barbara Maheshwari
Barbara Maheshwari
Entrepreneur, Coach, and Speaker

Barbara Maheshwari je vlasnica agencije za virtualne asistente Remote Bob, te Predsjednica Udruge Ljudski Potencijali u sklopu koje organizira kratke online edukacije nakon kojih se lako dobije posao.

Ona je radila na konzalting projektima u Londonu, Dubaiu, i Indiji, a casopis Forbes nedavno je objavio intervju s njom.

Barbara organizira edukacije:
1. Kako pokrenuti svoju firmu
2. Kako pronaci remote posao
3. Kako postati odlican virtualni asistent
4. LinkedIn Outreach

Recenzije

Za sada nema recenzija. Možda baš Vi ostavite prvu?