O edukaciji
Želite više objavljivati na LinkedInu, ali ne znate odakle biste krenuli?
Što više čitate razne savjete, čini vam se da manje znate i dulje vremena vam treba za pisanje?
Pišete, brišete i… odustajete jer se osjećate kao da trebate izložiti doktorski rad pred komisijom. Što će reći kolege s posla, iz struke, šefovi, poznanici...? 🙈
Sva ta pitanja čine da stalno odgađate objavljivanje, a istovremeno čitate objave drugih i čini vam se da imate dosta bogatije iskustvo i toliko toga smislenijeg i vrjednijeg za reći - ali nikako krenuti.
Krenite od 1:1 edukacije na kojoj ćemo pronaći vašu točku pozicioniranja te zajedno proći strukturu pisanja, kao i teme specifične za vašu struku i zonu genijalnosti tako da objave koje pišete budu autentične, stručne i nimalo slične ostalima na tržištu te na taj način doprinesu vašem dugoročnom pozicioniranju na tržištu. 🌟
Što ćete naučiti?
- Kako pronaći svoju jedinstvenu točku pozicioniranja i vlastite teme?
- Kako pisati s lakoćom, na stručan, ali i autentičan način?
- Kako držati pozornost publike kroz jasnu strukturu i poruke?
- Kako pisati prodajne objave, a da ne zvuče preprodajno?
- Kako se sprijateljiti s LinkedInovim algoritmom za veći doseg?
- Kako koristiti LinkedInovu analitiku za stalno usavršavanje?
Sadržajne cjeline
- Temeljne sastavnice Vašeg osobnog brenda i autentičnog izričaja
- Taktike tržišnog pozicioniranja kroz sadržajni marketing
- Struktura LinkedIn objava i vrijeme / dinamika objavljivanja
- LinkedInov algoritam, Vaši i njegovi ciljevi
- Hashtagovi, doseg, interakcija i ostale važne metrike
Radionica je u potpunosti personalizirana i skrojena prema vašoj industriji i potrebama, a u okviru radionice ćemo zajedno napisati 2 objave koje kasnije možete iskoristiti na Vašem profilu.
Ciljana publika
- Konzultanti, savjetnici, coachevi
- Vlasnici tvrtki, C-level menadžeri i voditelji
- Voditelji marketinga, prodaje, stručnjaci u različitim područjima
- Nezaposleni i zaposleni u potrazi za novim prilikama
Sadržaj edukacije se prilagođava vašoj poziciji, industriji i postavljenim ciljevima.