O edukaciji
Automatizirani Sales Pipeline u Notionu je sustav koji prati vaše potencijalne klijente od prvog kontakta do potpisivanja ugovora. Cilj mu je unaprijediti prodajni proces, što dugoročno dovodi do povećanja prihoda (prodaje) i smanjenja rashoda (troškova).
Pokušajte odgovoriti na ova pitanja:
- Znate li putem kojih kanala (web form, email, newsletter, networking...) vam dolaze najveći klijenti?
- Znate li koja industrija (niša) vam donosi najviše posla?
- Znate li koliko dana je prošlo od kada ste poslali onaj prvi cold mail pa do trenutka kada ste potpisali ugovor?
- Znate li trebate li uložiti više vremena, energije (i novca) na klijenta iz sektora nekretnina ili na neki tech startup?
- Znate li koji vaš account manager sklapa najunosnije poslove?
- Znate li koliko dugo vaši potencijalni klijenti čekaju na odgovor od Marine, a koliko od Marka (oboje su vaši account manageri)?
- Znate li kolika je ukupna vrijednost potencijalnih klijenata po fazama u vašem prodajnom procesu?
Ako sve to znate, i pritom niste izgubili cijelu vječnost i šleper živaca da do tih podataka dođete, čini se da je vaš prodajni proces dobro posložen i vjerojatno nema potrebe za promjenom (barem ne u ovom dijelu praćenja).
Ako ne znate odgovore na gornja pitanja, nastavite čitati.
Prodajni proces, kao i svaki drugi, možemo optimizirati (što u konkretnom slučaju znači povećanje/ubrzanje prodaje) tek kada imamo relevantne informacije o tom procesu. Da bismo došli do informacija, potrebni su nam brojni podaci.
Podatke sigurno imate, ali su vjerojatno raštrkani po raznim e-mail inboxima, bilježnicama, nepovezanim Excelicama, ili jednostavno žive u glavama vašeg prodajnog tima.
Te podatke treba prvo skupiti na jedno centralizirano mjesto, a zatim ih obraditi.
Automatizirani Sales Pipeline u Notionu radi upravo to – skuplja podatke na jedno mjesto i automatski ih obrađuje u smislene informacije do kojih dolazite u sekundi, onda kada vam trebaju.
Od čega se sastoji Automatizirani Sales Pipeline u Notionu:
Notion dio:
- povezane baze podataka potencijalnih klijenata, komunikacije (email, web form, poruke), zadataka, sastanaka
- predložak za klijente (kartica za svakog klijenta s popisom komunikacije, zadataka, sastanaka i bilješki)
- organizirani kanban board potencijalnih klijenata po fazama s najvažnijim informacijama
- izvještaji: automatski osvježeni chartovi dostupni na jedan klik, koji odgovaraju na sva 'Znate li...?' pitanja iz uvodnog odlomka
Gmail integracija s Notionom:
- putem Relay aplikacije povezujemo Gmail i Notion. Detaljne video upute za postavljanje ove integracije korak po korak nalaze se u Notionu (već samo ovaj dio vam štedi minimalno 20 radnih sati).
- nakon što je integracija postavljena, dovoljno je samo označiti email (dodati Label) i on automatski sjeda u Notion i povezuje se s pravim accountom
Mogućnost dodatne integracije:
- pokazat ću vam kako jednostavno u ovaj sustav možete povezati i svoj web form, tako da kad netko ispuni formular na vašem webu, to automatski uđe u ovaj sustav.
- dat ću vam i par ideja za dodatne automatizacije
Što konkretno dobivate ovom radionicom:
- link na Notion predložak za automatizirani Sales pipeline koji možete duplicirati u svoj Notion workspace
- detaljne video upute za postavljanje integracije Gmaila i Notiona putem Relay aplikacije
- sat i pol treninga uživo o cijelom ovom sustavu: prvo ću demonstrirati osnovne funkcionalnosti, a nakon toga zajedno radimo u Notionu (kreiramo novog klijenta, dodajemo novu poruku, novi sastanak, mijenjamo statuse, radimo izvještaj...)
Ako na kraju naučeno odlučite i primijeniti i početi koristiti automatizirani sales pipeline u Notionu, ova radionica (i predložak s uputama za integracije) uštedjet će vam minimalno 30 radnih sati koji bi bili potrebni samo za postavljanje početne verzije sličnog sustava.
Što ćete naučiti?
- Preuzet ćete gotov Notion Dashboard (template) za automatizirani prodajni proces koji kasnije možete dodatno prilagoditi
- Naučit ćete kako koristiti dobiveni predložak u Notionu (kako dodati novog klijenta, kako napraviti izvještaj itd.)
- Naučit ćete kako ciljano povezati Gmail s Notionom pomoću Relay aplikacije
- Unaprijedit ćete svoj prodajni proces i povećati prodaju
Sadržajne cjeline
Prije same edukacije dobit ćete link za preuzimanje predloška i sve upute. Tijekom radionice objasnit ću sve najvažnije funkcionalnosti sustava koji ste dobili, a zajedno ćemo napraviti jednog novog klijenta i za njega kreirati nove poruke te ga provesti kroz sve faze prodajnog procesa.
- Demonstracija svih funkcionalnosti predloška za automatizirani Notion Sales Pipeline
- Objašnjenje ugrađenih automatizacija u Notionu (što rade formule, što radi neki gumb)
- Demonstracija automatizacije - povezivanje Gmaila s Notionom
- Kako dodati novog klijenta, poruku, zadatak, sastanak
- Kako promijeniti status klijenta
- Kako pripremiti proceduru prodajnog procesa s predlošcima za mailove i poruke
- Kako napraviti izvještaje i chartove
- Ideje i mogućnosti za prilagodbu i dodatne automatizacije
Nakon edukacije dobit ćete link na snimku edukacije koja će vam biti dostupna još tjedan dana. Predložak zadržavate trajno.
Ciljana publika
- Mali i srednji poduzetnici koji žele optimizirati svoj prodajni proces bez potrebe za velikim ulaganjima u software
- Prodajni timovi koji žele imati bolji uvid u performanse svojih timova, te jasnu i centraliziranu evidenciju aktivnosti i rezultata
- Freelanceri i konzultanti koji sami upravljaju svojim prodajnim procesom i trebaju jednostavno, ali moćno rješenje za praćenje kontakata, komunikacije i prodajnih prilika
- Startupovi koji trebaju skalabilno rješenje za prodajni pipeline koje mogu brzo implementirati bez potrebe za velikim ulaganjima u specijalizirani software
- Svi koji traže načine za integraciju različitih komunikacijskih kanala i alata (kao što su Notion,. Gmail i web forme) u jedan centralizirani sustav