Radionica

Automatizirajte Sales Pipeline u Notionu

Automatizirani Sales Pipeline u Notionu omogućuje vam upravljanje većim brojem potencijalnih klijenata i prodajnih aktivnosti učinkovito, bez potrebe za velikim ulaganjima u specijalizirani software. Ova radionica vam štedi minimalno 30 radnih sati za postavljanje takvog procesa u Notionu (a za većinu i puno više).

  • Sanja Veletanlić
Sanja Veletanlić
Automatizirajte Sales Pipeline u Notionu

Ova edukacija trenutno nema aktivan termin - ali vaš upit može potaknuti edukatora da ga otvori! Javite se edukatoru, ništa ne košta pitati.

O edukaciji

Automatizirani Sales Pipeline u Notionu je sustav koji prati vaše potencijalne klijente od prvog kontakta do potpisivanja ugovora. Cilj mu je unaprijediti prodajni proces, što dugoročno dovodi do povećanja prihoda (prodaje) i smanjenja rashoda (troškova).

Pokušajte odgovoriti na ova pitanja:

  • Znate li putem kojih kanala (web form, email, newsletter, networking...) vam dolaze najveći klijenti?
  • Znate li koja industrija (niša) vam donosi najviše posla?
  • Znate li koliko dana je prošlo od kada ste poslali onaj prvi cold mail pa do trenutka kada ste potpisali ugovor?
  • Znate li trebate li uložiti više vremena, energije (i novca) na klijenta iz sektora nekretnina ili na neki tech startup?
  • Znate li koji vaš account manager sklapa najunosnije poslove?
  • Znate li koliko dugo vaši potencijalni klijenti čekaju na odgovor od Marine, a koliko od Marka (oboje su vaši account manageri)?
  • Znate li kolika je ukupna vrijednost potencijalnih klijenata po fazama u vašem prodajnom procesu?

Ako sve to znate, i pritom niste izgubili cijelu vječnost i šleper živaca da do tih podataka dođete, čini se da je vaš prodajni proces dobro posložen i vjerojatno nema potrebe za promjenom (barem ne u ovom dijelu praćenja).

Ako ne znate odgovore na gornja pitanja, nastavite čitati.

Prodajni proces, kao i svaki drugi, možemo optimizirati (što u konkretnom slučaju znači povećanje/ubrzanje prodaje) tek kada imamo relevantne informacije o tom procesu. Da bismo došli do informacija, potrebni su nam brojni podaci.

Podatke sigurno imate, ali su vjerojatno raštrkani po raznim e-mail inboxima, bilježnicama, nepovezanim Excelicama, ili jednostavno žive u glavama vašeg prodajnog tima.

Te podatke treba prvo skupiti na jedno centralizirano mjesto, a zatim ih obraditi.

Automatizirani Sales Pipeline u Notionu radi upravo to – skuplja podatke na jedno mjesto i automatski ih obrađuje u smislene informacije do kojih dolazite u sekundi, onda kada vam trebaju.

Od čega se sastoji Automatizirani Sales Pipeline u Notionu:

Notion dio:

  • povezane baze podataka potencijalnih klijenata, komunikacije (email, web form, poruke), zadataka, sastanaka
  • predložak za klijente (kartica za svakog klijenta s popisom komunikacije, zadataka, sastanaka i bilješki)
  • organizirani kanban board potencijalnih klijenata po fazama s najvažnijim informacijama
  • izvještaji: automatski osvježeni chartovi dostupni na jedan klik, koji odgovaraju na sva 'Znate li...?' pitanja iz uvodnog odlomka

Gmail integracija s Notionom:

  • putem Relay aplikacije povezujemo Gmail i Notion. Detaljne video upute za postavljanje ove integracije korak po korak nalaze se u Notionu (već samo ovaj dio vam štedi minimalno 20 radnih sati).
  • nakon što je integracija postavljena, dovoljno je samo označiti email (dodati Label) i on automatski sjeda u Notion i povezuje se s pravim accountom

Mogućnost dodatne integracije:

  • pokazat ću vam kako jednostavno u ovaj sustav možete povezati i svoj web form, tako da kad netko ispuni formular na vašem webu, to automatski uđe u ovaj sustav.
  • dat ću vam i par ideja za dodatne automatizacije

Što konkretno dobivate ovom radionicom:

  • link na Notion predložak za automatizirani Sales pipeline koji možete duplicirati u svoj Notion workspace
  • detaljne video upute za postavljanje integracije Gmaila i Notiona putem Relay aplikacije
  • sat i pol treninga uživo o cijelom ovom sustavu: prvo ću demonstrirati osnovne funkcionalnosti, a nakon toga zajedno radimo u Notionu (kreiramo novog klijenta, dodajemo novu poruku, novi sastanak, mijenjamo statuse, radimo izvještaj...)

Ako na kraju naučeno odlučite i primijeniti i početi koristiti automatizirani sales pipeline u Notionu, ova radionica (i predložak s uputama za integracije) uštedjet će vam minimalno 30 radnih sati koji bi bili potrebni samo za postavljanje početne verzije sličnog sustava.


Što ćete naučiti?

  • Preuzet ćete gotov Notion Dashboard (template) za automatizirani prodajni proces koji kasnije možete dodatno prilagoditi
  • Naučit ćete kako koristiti dobiveni predložak u Notionu (kako dodati novog klijenta, kako napraviti izvještaj itd.)
  • Naučit ćete kako ciljano povezati Gmail s Notionom pomoću Relay aplikacije
  • Unaprijedit ćete svoj prodajni proces i povećati prodaju

Sadržajne cjeline

Prije same edukacije dobit ćete link za preuzimanje predloška i sve upute. Tijekom radionice objasnit ću sve najvažnije funkcionalnosti sustava koji ste dobili, a zajedno ćemo napraviti jednog novog klijenta i za njega kreirati nove poruke te ga provesti kroz sve faze prodajnog procesa.

  1. Demonstracija svih funkcionalnosti predloška za automatizirani Notion Sales Pipeline
  2. Objašnjenje ugrađenih automatizacija u Notionu (što rade formule, što radi neki gumb)
  3. Demonstracija automatizacije - povezivanje Gmaila s Notionom
  4. Kako dodati novog klijenta, poruku, zadatak, sastanak
  5. Kako promijeniti status klijenta
  6. Kako pripremiti proceduru prodajnog procesa s predlošcima za mailove i poruke
  7. Kako napraviti izvještaje i chartove
  8. Ideje i mogućnosti za prilagodbu i dodatne automatizacije

Nakon edukacije dobit ćete link na snimku edukacije koja će vam biti dostupna još tjedan dana. Predložak zadržavate trajno.

Ciljana publika

  • Mali i srednji poduzetnici koji žele optimizirati svoj prodajni proces bez potrebe za velikim ulaganjima u software
  • Prodajni timovi koji žele imati bolji uvid u performanse svojih timova, te jasnu i centraliziranu evidenciju aktivnosti i rezultata
  • Freelanceri i konzultanti koji sami upravljaju svojim prodajnim procesom i trebaju jednostavno, ali moćno rješenje za praćenje kontakata, komunikacije i prodajnih prilika
  • Startupovi koji trebaju skalabilno rješenje za prodajni pipeline koje mogu brzo implementirati bez potrebe za velikim ulaganjima u specijalizirani software
  • Svi koji traže načine za integraciju različitih komunikacijskih kanala i alata (kao što su Notion,. Gmail i web forme) u jedan centralizirani sustav


Edukatori

Sanja Veletanlić
Sanja Veletanlić
Certificirani Notion konzultant i partner | Savjetnica za virtualnu asistenciju

Sanja je certificirani Notion konzultant i partner. Bavi se Notion savjetovanjem i edukacijama . Pomaže tvrtkama koje koriste ili žele početi koristiti program Notion.so da ga prilagode svojim stvarnim poslovnim potrebama i internim procesima. Sanja je i voditeljica Go2human Huba u kojem spaja virtualne asistente i klijente i pomaže im da izgrade dugoročne, kvalitetne suradnje.

LJUDOMAT, obrt za usluge, vl. Sanja Veletanlić

LJUDOMAT je obrt za usluge vlasnice Sanje Veletanlić pod kojim djeluju dva branda: go2sanja.com za Notion consulting te go2human za virtualnu asistenciju.

Recenzije

Za sada nema recenzija. Možda baš Vi ostavite prvu?