O edukaciji
Malo je poznato da CRM (Customer Relationship Management) nije više rezerviran za velike prodajne timove i korporacije. HubSpot se približio mikro i malim poduzetnicima dajući im sve potrebno da budu pravedno prisutni na tržištu. Njegovi alati za marketing, prodaju i korisničku podršku pravi su dragulj u poslovanju.
Što ćete naučiti?
- Doznat ćete kako HubSpot prati i nadzire vašu marketing kampanju
- Koji su prodajni alati unutar HubSpota i kako ih koristiti?
- Čime je HubSpot opremljen za pružanje korisničke podrške?
- Mjerenje uspjeha u HubSpotu - analitika i izvješća
Sadržajne cjeline
Upoznat ćete se s mogućnostima i radom u HubSpotu i temeljeno na primjerima shvatiti prednosti dobre organizacije, korištenje pojedinih alata i pružanje informacija prema zainteresiranima.
- Što je HubSpot? - kratki uvod o potrebi nastanka ove CRM platforme
- Alati koji pomažu u komunikaciji s kupcima
- HubSpot se upoznaje sa svakim korakom unutar tvrtke: marketing - prodaja - korisnička podrška
- Izvještaji i analize koji se s HubSpotom mogu pratiti
- Povezivost HubSpota s drugim programima koje koristite
- Završnica webinara rezervirana je za vaša pitanja.
Webinar je posložen na temelju vlastitog iskustva gradnje biznisa i potkrijepljen je konkretnim primjerima.
Ciljana publika
- Mikro i mali poduzetnici koji traže sistem pojednostavljivanja administracije i komunikacije.
- Tvrtke koji imaju razvijeni prodajni i marketinški sistem ali je kompleksan i trom.
- Tvrtke koje vode brigu o kvaliteti radnog mjesta.