Često imate odličnu ideju za objavu, ali ne znate kako je vizualno realizirati da bude privlačna i profesionalna? Mnogi se bore s osnovama dizajna, a još je veći izazov kako postojeći tekst pretvoriti u vizual koji će privući pažnju. U ovoj epizodi otkrivamo kako kreirati lijepe vizuale i naučiti ključne Canva trikove za uštedu vremena.
Pogledajte video
Sadržaj epizode:
- Upoznajte Valentinu Babić
- Valentinino iskustvo s dizajnom
- Dizajn u besplatnoj verziji Canve
- Što znači lijep dizajn
- Uobičajene greške u dizajnu i kako ih popraviti
- Kako vizualizirati tekst
- Kreiranje privlačnih Instagram carousela
- Važno je poznavati Canvu kao alat
- Razvijanje strategije za društvene mreže
GOŠĆA: VALENTINA BABIĆ
Službeno, magistra je kulturologije, grafička dizajnerica i specijalistica digitalnog marketinga i brendiranja. No, također je majka, velika kreativka i zaljubljenica u svijet knjiga. Nije ni čudno što je zavoljela grafički dizajn – kreativnu profesiju koja joj dozvoljava da ispunjava najluđe želje drugih, ali i vlastite. Iako je maštala da će jednog dana imati vlastitu tiskaru, shvatila je da je društvene mreže sve više i više zovu k sebi. Kombinacija pisane riječi, vizualnog dojma i strategije koja omogućuje pojedinom brendu da ispriča svoju jedinstvenu priču – za nju je to bila ljubav kakva se rodi jednom u životu! No, shvatila je da ne želi samo kreirati sadržaj za Instagram. Želi kreirati sadržaj koji izgleda vizualno atraktivno. Koji bojama, fotografijama i elementima priča priču brenda. Cjelovitu priču. Iako to nije bila glavna ideja s kojom je krenula kada je otvorila obrt, zbog sve većeg broja upita, odlučila je da će koristeći svoje znanje rada u profesionalnim grafičkim alatima, krenuti educirati poduzetnice o ispravnom načinu korištenja online grafičkog alata – Canve. Tek je tada uistinu pronašla sebe!
Valentinine edukacije na Eduzi
SPONZOR:
✨ Primajte sve natječaje javne nabave za vašu djelatnost putem emaila
Tisuće javnih nadmetanja iz Hrvatske, BiH i svih zemalja regije. Registrirajte se za besplatni probni period od 14 dana: www.briefing-nadmetanja.hr