Copy (prodajni sadržaj) odgovoran je za 80% konverzija na web stranicama, a svejedno hrvatske tvrtke i dan danas ne razumiju vrijednost sadržaja i uvijek će više platiti dizajnera nego copywritera. Kako to, kako to?
Nenad Vukušić, jedan od najpoznatijih copywritera u Hrvatskoj, još je prije 10 godina shvatio da tako više ne ide, pa je s kolegom Nebojšom Grbačićem pokrenuo hvaljenu radionicu copywritinga Copyraonica. Ta radionica mahom educira 'konkurente', ali naš gost na to ne gleda tako, nego kao na priliku da si educira tržište o tome koliko copy stvarno vrijedi.
Pogledajte video
Sadržaj epizode
- Uvod: Nenad Vukušić i copywriting
- Nenadovi početci
- Zašto ime Eduza?
- Podučavanje konkurencije
- Slušanje klijenata
- UX writing / Content design
- Opseg posla copywritera
- Vrijednost copyja
- Društvene mreže
- Praćenje polaznika radionice
- Konverzija copyja
- Strani copywriteri i preporuke knjiga
Nenad Vukušić, Eduza Show #54:
"Svaka radionica i edukacija koja vas uči pisati, uči vas i misliti!"