Višnja Željeznjak

Višnja Željeznjak

19.04.2022.

Edukacija kao proizvod: zašto ponavljati edukacije

Investirali ste nekoliko desetaka sati u pripremu edukacije ili radionice, kreirali prezentaciju, izvježbali nastup… održali je samo jednom i stali na tome? To je zaista velika pogreška i rasipanje resursa!

Sve najveće koristi od održavanja edukacija dolaze nakon što edukaciju održite drugi put (i treći, i četvrti...).

Ima puno parametara koji mogu utjecati na to je li edukacija uspješna (termin, cijena, način na koji smo opisali i promovirali edukaciju). Puno je razloga zašto nam neke stvari ne uspiju onako kako želimo i zato treba - probati ponovo.

Prvi put ste odradili najveći posao – lansirali ste novu edukaciju. Ali tek ćete kod drugog ili petog puta shvatiti gdje su mjesta za poboljšanje, dobiti nove ideje i prilike za bolji marketing.

Koje ćete još benefite dobiti od ponavljanja svojih edukacija, saznajte u 32. epizodi Eduza showa.

Pogledajte video

Sadržaj epizode

  1. Uvod u emisiju: Edukacija kao proizvod: zašto ponavljati edukacije
  2. Povećanje profita po određenoj edukaciji
  3. Poboljšanje kvalitete same edukacije kroz sitne izmjene
  4. Dobivanje ideja za nove edukacije na temelju izravnog feedbacka
  5. Bolji marketing kroz recenzije, SEO optimizaciju i oglašavanje
  6. Otkrivanje potencijala da vaša edukacija postane digitalni proizvod (skaliranje)
  7. Upakirajte svoje znanje da možete živjeti od njega

Izdvajamo iz epizode

Višnja Željeznjak, Eduza Show #32:

"Razgovor i susret sa polaznicima najbolja je metoda istraživanja tržišta!"

Citat Višnja Željeznjak, Eduza Show: „Razgovor i susret sa polaznicima najbolja je metoda istraživanja tržišta!“

Sviđa vam se ova epizoda?

Imamo još! Gledajte Eduza Show, tjedni video podcast uživo o poslovnim edukacijama, cjeloživotnom učenju i podučavanju. U goste dovodimo stručnjake s kojima razgovaramo o njihovim područjima stručnosti te znanjima i vještinama koja vam pomažu napredovati u karijeri i poslovanju.