Investirali ste nekoliko desetaka sati u pripremu edukacije ili radionice, kreirali prezentaciju, izvježbali nastup… održali je samo jednom i stali na tome? To je zaista velika pogreška i rasipanje resursa!
Sve najveće koristi od održavanja edukacija dolaze nakon što edukaciju održite drugi put (i treći, i četvrti...).
Ima puno parametara koji mogu utjecati na to je li edukacija uspješna (termin, cijena, način na koji smo opisali i promovirali edukaciju). Puno je razloga zašto nam neke stvari ne uspiju onako kako želimo i zato treba - probati ponovo.
Prvi put ste odradili najveći posao – lansirali ste novu edukaciju. Ali tek ćete kod drugog ili petog puta shvatiti gdje su mjesta za poboljšanje, dobiti nove ideje i prilike za bolji marketing.
Koje ćete još benefite dobiti od ponavljanja svojih edukacija, saznajte u 32. epizodi Eduza showa.
Pogledajte video
Sadržaj epizode
- Uvod u emisiju: Edukacija kao proizvod: zašto ponavljati edukacije
- Povećanje profita po određenoj edukaciji
- Poboljšanje kvalitete same edukacije kroz sitne izmjene
- Dobivanje ideja za nove edukacije na temelju izravnog feedbacka
- Bolji marketing kroz recenzije, SEO optimizaciju i oglašavanje
- Otkrivanje potencijala da vaša edukacija postane digitalni proizvod (skaliranje)
- Upakirajte svoje znanje da možete živjeti od njega
Izdvajamo iz epizode
Višnja Željeznjak, Eduza Show #32:
"Razgovor i susret sa polaznicima najbolja je metoda istraživanja tržišta!"