Gošća ovog Linkedin Audia je bila Tanja Džido, savjetnica za osobni brending i LinkedIn marketing te je tema bila važnost razumijevanja ciljane publike i dizajniranja sadržaja kako bi se privukla pozornost željene publike. Tanja je naglasila da je ključno razmišljati o tome kome je sadržaj namijenjen i koja poruka se želi prenijeti. Također, raspravljalo se i o važnosti odabira jezika za komunikaciju na LinkedInu te da se jezik odabire ovisno o ciljanom tržištu i da bude prilagođen ljudima kojima je sadržaj namijenjen.
Dodatni savjeti:
- ljudi se na LinkedInu trebaju tretirati kao da se upoznaju uživo i razmišljati kako bi se drugoj strani moglo pomoći
- za izgradnju dugoročne mreže kontakata na LinkedInu bi trebalo dijeliti vrijednost kroz konkretne korake i odabir kvalitetnog sadržaja
- ne odabirati slučajne ili nevažne kontakte, već graditi mrežu s ljudima koji su u sličnom području ili koji imaju slične interese
- mrežu ljudi graditi polako i postupno
- važno odgovarati na poruke ljudi i biti dostupan za razgovor
- biti aktivan i vidljiv na mreži kako bi se gradila reputacija i stvarao utjecaj
Ova epizoda nudi mnogo korisnih savjeta o tome kako se uspješno umrežavati na LinkedInu, te kako graditi kvalitetne kontakte koji će pomoći u ostvarenju karijernih ciljeva.
Tanja Džido na internetu
✨ SPONZOR ✨
Briefing e-servisi šalje vam natječaje javne nabave za vašu djelatnost putem emaila.
Javna nadmetanja iz Hrvatske, BiH i svih zemalja regije.
Posjetite: https://www.briefing-nadmetanja.hr/
Poslušajte podcast
Želite li više savjeta, poslušajte snimku ove epizode!🎧