Primorsko-goranska županija i riječka Zaklada FIPRO za financiranje izradbe prototipova kojoj je cilj stvaranje tehnološki naprednih proizvoda i usluga, upravo su objavili da je dio financijskih sredstava za 2021. godinu dodijeljeno našoj tvrtki Logit internet usluge d.o.o. s projektom Eduza - online baza poslovnih edukacija 💜
NOVI LIST: Tvrtkama Logit i Milab 180 tisuća kuna za inovacije
To je točno to pogonsko gorivo koje nam je trebalo da uzletimo kako smo priželjkivali. Potpisali smo ugovor i idemo raditi dalje.
Sretni smo što je FIPRO žiri prepoznao i važnost poslovnih edukacija za post-pandemijsku Hrvatsku, a posebno smo zahvalni i ponosni što su u nama prepoznali potencijal da pridonesemo poslovnim edukacijama, edukatorima i polaznicima edukacija.
Hvala FIPRO-u i PGŽ-u!
U što ćemo investirati sredstva
115.200 kn, koliko nam je dodijeljeno, investirat ćemo u značajno vizualno, sadržajno i marketinško unaprjeđenje Eduze koja je još uvijek u fazi prototipa. Pa idemo redom.
Vizualni identitet
Eduza prvo dobiva vizualni identitet - nećemo reći novi, jer ovo što sad imamo nije vizualni identitet. To je "nešto" što smo na brzinu sklepali sami i s čime smo se usudili sramotiti se sve ove mjesece dok ne stasamo u pravi online servis.
Vizualni identitet odradit će Nela Dunato, dizajnerica, umjetnica, spisateljica i edukatorica iz Rijeke. Nela je inače bila gošća naše prve ikada epizode Eduza Showa u kojoj nas je naučila zašto je osobni brend bitan za svakog edukatora.
Njeno gostovanje nije bila slučajnost, nego je to samo bio foreshadowing mog apsolutnog uvjerenja da je Nela najbolja osoba na planetu za kreirati Eduzin vizualni identitet. Veselimo se kao mala djeca onome što će Nela napraviti za nas.
Web dizajn i dizajn Eduza web aplikacije
Nakon nekoliko uspješno odrađenih projekata za naše ili zajedničke klijente, kao što su matdat.com, rijekasport.hr i drugi webovi, za web dizajn smo odabrali našeg dugogodišnjeg partnera Gordana Valentu freelancera iz Valeron Design Studija. Gordan je sve što tražimo u dizajneru: talentiran za dizajn, ugodan je za rad, i odlično podržava potrebe backend developera :)
Gordan će između ostalog imati važan zadatak da profile pojedinih edukacija učini prekrasnima i da edukatore predstavi u najboljem mogućem svjetlu. Mi već imamo neke ideje kako to napraviti i jedva čekamo kad to dođe na red.
Naravno, i sama web aplikacija kojoj će registrirani korisnici Eduze biti izloženi trebat će izgledati privlačno i intuitivno. To je cilj i nećemo odmah pogoditi sve baš od prve, ali s dizajnerom Gordanovog kalibra znamo da će nam biti lakše.
Kreiranje i prenamjena važnih sadržaja
Napredan marketing važan je faktor u uspjehu Eduze. Nismo bez vraga počeli snimati Eduza Show, video podcast o poslovnim edukacijama i puno prije nego što je projekt zaživio. Našom komunikacijom kreirali smo malo buzza, malo znatiželje, malo iščekivanja i malo prepoznatljivosti našeg brendića, dok je još Eduza bila samo domena i ime (a možete čitati i kako Nenad Vukušić smišlja imena poput Eduze).
U marketingu ćemo trebati puno pomoći i zato smo angažirali provjerenu i fenomenalnu ekipu virtualnih asistenata okupljenih oko Go2Human Huba koji pokreće Sanja Veletanlić. Sanja i njen tim nam već duže vrijeme pomažu prenamijeniti (repurposati) snimke Eduza Showa u druge sadržajne formate kao što su tablice sadržaja za Youtube, blog postovi, video isječci i sličice i postovi na društvenim mrežama.
Go2Human Hub je ekipa kojoj se bez puno razmišljanja može prepustiti (outsourcati) posao prenamjene sadržaja. To nama pokretačima Eduze pomaže da se fokusiramo na posao koje nikome ne možemo outsourcati, a to je učiniti Eduzu najboljim i najisplativijim mjestom za prezentirati, promovirati i prodavati edukacije.
Promocija edukacija
I za kraj, ali ne manje bitno: financirat ćemo veliku marketinšku kampanju promocije nove Eduze putem svih glavnih oglašivačkih mreža. Posao smo ponovno povjerili isprobanima, a to je Adaxa Advertising Agency u vlasništvu Darija Šulera. Dario je all-around ugodan lik koji danas ima svoju vlastitu agenciju, a nekad je bio član Logitovog advertising tima koji se brinuo za Google Ads kampanje nekih od najvećih tvrtki u Hrvatskoj.
Dario nam je uskočio i kad nam je privatno trebao: na moj je poziv prihvatio da volonterski vodi Facebook oglašavanje za mega-uspješnu crowdfunding kampanju za Zvjezdarnicu Višnjan. Darijev angažman pomogao je da za našu volontersku kampanju čuju ljudi na Facebooku, a finalni rezultat cijele ekipe bio je 1.299 milijuna kuna koji će financirati edukativne programe za znanstveno navudrene klinceze i klince.
Eduza ide dalje
Eduza još nije primarni projekt naše firme (konzalting za poslovne webove jest), no poanta je da postane. Ja sam osobno edukator, volim provoditi edukacije, volim raditi s ljudima koji se žele educirati, i vjerujem da nakon pandemije dolazi jedno potpuno novo vrijeme za čitavu ovu branšu.
Hvala svima na podršci do sada i pratite nas i dalje.