Stručnjak si i znaš da imaš izvrsnu uslugu i edukaciju, ali osjećaš ogroman otpor prema prodaji? Želudac ti se okreće od pomisli da proaktivno trebaš pristupati potpunim strancima i nuditi im nešto svoje, koristeći mrske “prodajne tehnike"? U ovoj epizodi Eduza Showa - bez fige u džepu - dobivaš alternativu direktnoj prodaji i isprobane ideje i taktike koje možeš odmah implementirati.
Pogledajte video
Sadržaj epizode:
- Pojam direktne prodaje
- Inbound prodaja
- Marketinški lijevak: TOFU + MOFU + BOFU
- BANT: budget, authority, need & timing
- Marketinške aktivnosti za uspjeh prodaje
- Radite više aktivnosti koje funkcioniraju
- Preporuke i 3 načina kako ih dobiti
- Kako njegovati partnerstva
- Preporuke ljudi koji nisu naši suradnici
- Edukacijski marketing
- Sadržajni (content) marketing
- Izgradnja poslovnih odnosa
- Uloga web stranica u marketingu
- Marketinški kanali
- Kako kreirati YouTube i LinkedIn podcast
- Kako vam Eduza može pomoći
SPONZOR:
✨ Primajte sve natječaje javne nabave za vašu djelatnost putem emaila
Tisuće javnih nadmetanja iz Hrvatske, BiH i svih zemalja regije. Registrirajte se za besplatni probni period od 14 dana: www.briefing-nadmetanja.hr