Na početku poduzetničkog puta jako je važno postaviti stvari na prave temelje da ne biste lutali i izgubili godine uzalud. Ako si i vi želite ocrtati jasnu sliku onog što nudite na tržištu, kome to nudite i kako, pogledajte ovu epizodu. Mentorica za razvoj poslovanja Ana-Marija Marić objasnila je kako to točno dolazimo do odgovora na temeljno pitanje poduzetništva: "Kako će moj (novi) biznis zarađivati novac?"
SPONZORI:
✨ Adverbilla vam pomaže zaposliti idealne kandidate:
koji znaju raditi, koje ne morate trenirati, i koje klasični portali za zapošljavanje ne dosežu. Javite se Adverbilli i zaposlite osobu za 2 tjedna: www.adverbilla.com
✨ Primajte sve natječaje javne nabave za vašu djelatnost putem emaila
Tisuće javnih nadmetanja iz Hrvatske, BiH i svih zemalja regije. Registrirajte se za besplatni probni period od 14 dana: www.briefing-nadmetanja.hr
Gošća: ANA-MARIJA MARIĆ
Ana-Marija posjeduje široku stručnu naobrazbu i 20-godišnje profesionalno iskustvo u području menadžmenta, stečeno u različitim sektorima, industrijama i projektima. Prvi je i jedini industrijski certificirani stručnjak za upravljanje promjenama (CCMP) u Hrvatskoj i regiji te je ujedno i certificirani stručnjak za upravljanje projektima (PMP), NLP leadership i coaching te dijagnostiku, promjenu i upravljanje organizacijskom kulturom. Također je i Mentor za razvoj poslovanja u sklopu projekta BOND-2, čiji nositelj je HAMAG-BICRO. U praksi se posebno specijalizirala za pitanja poslovne učinkovitosti te pokretanje i provedbu organizacijskih promjena i transformacija. Danas je vlasnica AMM CONSULTING-a i pruža savjetodavne i druge usluge vezano za poslovno i projektno upravljanje. Saznajte više o Ana-Mariji na njenom webu https://www.amm-consulting.hr/
Ana-Marija Marić na internetu:
- AMM CONSULTING
- Instagram - AMM CONSULTING
- Facebook - Ana-Marija Marić
- Facebook - AMM CONSULTING
Pogledajte video
Sadržaj epizode
- Zarađivanje novca u novom biznisu - Ana-Marija Marić
- Lutanje na početku poslovanja
- Kada tražiti pomoć?
- Izazovi poduzetnika
- Provjereni rezultati drugih ili metoda pokušaj/pogreška
- Poslovni modeli kao temelj poslovanja
- Alati za istraživanje poslovnih modela
- Mentori poduzetnika
- Povratna informacija korisnika usluga/proizvoda
- BOOSTER - Mentorski program