Traje Ljubičasti tjedan / Black Friday! Na edukaciji kliknite "Rezervirajte termin" i upišite kupon LJUBIČASTI2024 da snizite cijenu edukacije.

Istražite i uštedite

Eduza blog / 08.07.2022.

Kako CRM softver pomaže edukatorima: studije slučaja iz HubSpota

Tečaj ili edukacija krunski je dio poslovnog procesa kojeg obavljaju edukatori. U tom procesu postoji još cijeli niz većih ili manjih zadataka koje treba obaviti prije početka edukacije, i nakon nje. Kad se svi ti zadaci zbroje, vidimo koliko je zaista kompleksno planiranje i organizacija jedne edukacije.

Za svaku fazu procesa vjerojatno koristite neki alat ili softver koji vam olakšava tu jednu fazu. Ti brojni alati su super, sve dok se ne nađete u situaciji da imate nekoliko otvorenih programa i da  copy-pasteate podatke iz jedne tablice jednog programa u drugu tablicu drugog programa, itd. Tu i tamo vam se, zbog same količine posla,  potkrade neka nezgodna pogreška zbog koje ćete se poslije morati ispričavati polaznicima.

Ne treba tako ni biti, ni izgledati!

Zamislite da postoji softver koji unutar jednog sučelja olakšava i reducira trajanje velike većine zadataka, poput automatizacije obavijesti / mailova ili praćenja gdje se polaznik nalazi u procesu kupnje edukacije.

Taj softver zove se HubSpot, trenutno vodeći CRM (Customer Relationship Management) alat u svijetu za male i srednje poduzetnike. Ljepota HubSpota leži u njegovoj prilagodbi vašim poslovnim navikama, bez obzira na struku ili veličinu tvrtke. A još je k tome i besplatan za korištenje.

Što je HubSpot i po čemu se razlikuje od drugih CRM-ova?

CRM je kratica od Customer Relationship Management. U prijevodu na hrvatski to je program (softver) za upravljanje odnosom s kupcima / klijentima.

Inicijalna zamisao funkcioniranja takvog programa jest da se podaci o kontaktima / klijentima / polaznicima edukacija unose samo jednom i drže na jednom centralnom mjestu, u jednom softveru.

Kontakti koje edukatori skupljaju o polaznicima

Tijekom prodajnog procesa skupljate razne podatke o polaznicima i njihovim aktivnostima i praktično je da su svi podaci vidljivi i dohvatljivi na jednom mjestu.

HubSpot je danas puno više od  klasičnog CRM softvera. Pretvorio se u all-in-one platformu koja, osim što funkcionira kao klasični CRM, pomaže korisnicima da privuku potencijalne klijente, pretvore ih u regularne klijente i zadrže ih.

Prevedeno na poslovanje edukatora, HubSpot vam može pomoći:

  • Privući nove potencijalno zainteresirane polaznike edukacija,
  • Konvertirati te potencijalne u polaznike koji su platili i
  • Zadržati ih trajno u vašoj bazi polaznika, da biste im jednog dana ponudili nove edukacije.

Quote, Nenad Kostić: 'HubSpot vam može pomoći privući potencijalne polaznike edukacija, konvertirati ih u polaznike koji su platili i zadržati ih trajno u vašoj bazi podataka, kako bi im jednog dana ponudili nove edukacije.'

U nastavku ćete naći nekoliko priča iz drugih edukacijskih tvrtki koje su s HubSpotom značajno unaprijedile svoje poslovanje.

No, prvo idemo vidjeti koliko je bitna kvalitetna web stranica, sadržaj i marketinška kampanja za plasman vaše edukacije - a sve to možete izgraditi temeljeno na HubSpotu.

Kako HubSpot pomaže edukatorima?

Edukacije su dosta složen proizvod zbog puno organizacije i planiranja. Nije ni čudo da edukatori koriste više različitih softvera koji niti su međusobno povezani, a često nisu niti kompatibilni.

Stoga ne iznenađuje da edukatori iznose usporedan rad u više programa kao glavni razlog koji im otežava posao.

Samo održavanje edukacije nije sve. Tu je i sadržaj i marketinška kampanja koji igraju značajnu ulogu u privlačenju polaznika. Staromodne metode pristupa novim klijentima u obliku oglasa, tiskanih letaka i direktne pošte sve su manje učinkovite.

Ono što funkcionira sada i u predvidivoj budućnosti jest web stranica koja gradi povjerenje i postaje primarni izvor istraživanja kod odabira edukacije. Dobro posloženom arhitekturom i planom web stranice vrlo brzo i jednostavno možete generirati nove polaznike na najisplativiji mogući način.

Demonstracija rada u HubSpotu

Da bi polaznici bili iznimno zadovoljni, u raznim fazama njihovog procesa kupnje trebamo im plasirati različite vrste sadržaja u pravom trenutku.

HubSpot je ujedno i softver na kojem možete izgraditi sve gore navedene sadržaje i funkcionalnosti:

  • Izgraditi web stranicu na HubSpotu,
  • Kreirati dolaznu stranicu (landing page) za promociju vaše edukacije,
  • Napraviti formulare (obrasce) za prikupljanje podataka od potencijalnih polaznika.

Mislim da razumijete: sve ili nešto od gore navedenog možete koristiti za promociju vaše edukacije, konverziju posjetitelja u polaznike, i tako dalje.

Četiri faze koje utječu na konverziju posjetitelja u polaznika edukacije

Attract (privlačenje)

Prvo trebate osvijestiti publiku o važnosti vaše edukacije. Učinit ćete to  pomoću blogova, prodajnih stranica, društvenih medija i same web stranice. Rezultat privlačenja bit će promet na vašem webu.

Convert (pretvaranje)

Angažirajte publiku i pobudite aktivnost na web stranici tako što ćete im ponuditi prilagođeni sadržaj koji je jedinstven za temu koju podučavate ili fazu u ciklusu kupnje u kojoj se vaša publika nalazi baš sada.

Nurture (održavanje / njegovanje)

Stvorite više točaka konverzije kako biste prilagodili kampanje i skratili put između prvog posjeta budućeg polaznika i njegove prijave.

Close (zaključivanje prijave)

Ako želite vidjeti koje vaše aktivnosti generiraju polaznike, koristite closed loop analitiku. Ova vrsta analitike daje vam uvid u cijeli prodajni ciklus polaznika od trenutka kada su prvi put stupili u kontakt s vama, do trenutka kada se upisao na  edukaciju.

HubSpot sve gore navedeno rješava i provodi unutar HubSpot softvera, spremajući podatke o kontaktu / polazniku na jednom mjestu, kao i dohvaćajući relevantne podatke vezane uz taj kontakt.

Priče o uspjehu: tri poboljšanja koje su druge edukacijske tvrtke dobile od HubSpota

Ono što je konačan cilj svakog biznisa, pa tako i edukacije, jest porast zanimanja za nju. Dok ne dobijete kritičnu masu usmene predaje za promociju vaše edukacije, trebate graditi zajednicu na digitalnim kanalima.

Evo najčešćih poboljšanja i napredaka koje su edukacijske ustanove i platforme prijavljivale nakon prelaska na HubSpot.

Porast web prometa

Pametnom i detaljnom izgradnjom web arhitekture Staford Global pretvorio je svoju web stranicu u pravi stroj za prijavu na edukacije. Pametnim ciljanjem ključnih riječi tvrtka je kreirala sadržaj za svaku fazu korisničkog puta. Rezultat je bio povećanje prometa i posjećenosti web stranice bez plaćanja oglasa (organski promet).

Rad “sve pod jednim krovom”

Centralizacija podataka i njihova međusobna povezanost znatno je olakšala rad zaposlenicima Lincoln Minster Schoola. Edukacijski centar praktički nije imao razvijen marketing. To je uzrokovalo teškoće s popunjavanjem mjesta na edukacijama. Uvođenjem CRM-a i jasno definiranih aktivnosti u modulu HubSpota pod nazivom Marketing Hub ovaj edukacijski centar mogao je početi automatizirano komunicirati s polaznicima putem personaliziranih poruka. Uvođenjem takve komunikacije povećao se i broj prijava na edukacije.

Automatizacija sadržaja na početku prodajnog procesa

Australian Education Company tvrtka je koja nije niti pomišljala da bi automatizirani procesi mogli biti rješenje nedostatka konverzije posjetitelja u polaznike. Kroz kombinirane procese, razvili su sustav prepoznavanja zainteresiranosti kandidata za tečaj. Kroz temeljne postavke profila idealnog klijenta (buyer persone) razvili su kampanju direktnog obraćanja kandidatima. Uklonili su nekoliko sustava koji su se, u usporedbi s ovim, pokazali neučinkovitima.

Steknite vještine u korištenju HubSpota

HubSpot je tako fleksibilan da ga se lako postavlja i lako prilagođava potrebama svake edukacijske tvrtke, a dostupan je potpuno besplatno.

Kada steknete vještine u korištenju ovog softvera, otvorit ćete si nove mogućnosti za upravljanje polaznicima, marketing i prodaju vaših edukacija. Ako želite dobiti email obavijest kad na Eduzi postane dostupna edukacija za korištenje HubSpota, upišite se u Eduza newsletter.


O autoru

Nenad Kostić pomaže mikro, malim i srednjim tvrtkama pri migraciji na digitalno poslovanje, koristeći HubSpot platformu na području marketinga, prodaje i korisničke podrške. Posjetite Bones.hr ako ga želite angažirati za savjetovanje, educiranje i tehničku podršku vezanu uz poslovanje temeljeno na HubSpotu.

Steknite nove vještine:

[BESPLATAN WEBINAR] Što je HubSpot CRM i kako pomaže u razvoju vašeg biznisa?

Nenad Kostić
Nenad Kostić
HubSpot CRM konzultant i edukator
Nenad stiže iz grafičke industrije s iskustvom organizacije i planiranja proizvodnih procesa. Tamo je ulagao puno vremena i energije u sistematizaciju. Danas to radi drugima i u drugim djelatnostima uz pomoć HubSpota koji to uvelike pojednostavljuje. Nenada potražite na https://www.bones.hr/.
4,9

Stručnjaci, želite nuditi edukacije i tako živjeti od svog znanja?

Eduza je platforma koja vam pomaže izgraditi vaš osobni brend kao stručnjaka i edukatora te promovirati vas i vaše edukacije. Prijavite nam vaše edukacije i mi ćemo ih uvrstiti u Eduzin katalog poslovnih edukacija.