Edukacije je najteže prodati kad nitko nije čuo za vas! Dobar osobni brend edukatora preduvjet je za uspjeh, a Eduza vam može pomoći izaći iz opskurnosti i postati poznata faca.
Eduza ima uhodanu produkciju i distribuciju sadržaja koji pomažu graditi osobni brand hrvatskim stručnjacima okupljenima oko Eduze.
U ovoj epizodi vidjet ćete konkretne primjere kako smo pomoću Eduzinih medija i aktivnosti na društvenim mrežama podigli vidljivost i podebljali digitalni trag našim edukatorima.
✨ SPONZOR ✨
Briefing e-servisi šalje vam natječaje javne nabave za vašu djelatnost putem emaila.
Javna nadmetanja iz Hrvatske, BiH i svih zemalja regije.
Posjetite: https://www.briefing-nadmetanja.hr/
Pogledajte video
Sadržaj
- Google primjeri: tekstualni rezultati (linkovi)
- Google primjeri: image rezultati (slike)
- Google primjeri: video rezultati
- Linkedin primjeri
- Za čiji je osobni brend Eduza idealna?
- Što ako imam već izgrađen osobni brand?
Kad iskoristite sve naše medije, prva stranica Google rezultata bit će ‘oblijepljena’ s vašim imenom, brendom i sadržajima.
Google primjeri: tekstualni rezultati (linkovi)
Primjer keyworda ‘vještine za posao’
Kada pretražujete ‘vještine za posao’, u rezultatima ćete pronaći i članak s Eduze autorice i edukatorice Nele Kačmarčik-Maduna.
Kada smo snimali ovu epizodu, rezultat je bio na prvoj stranici, a sada dok pišemo članak i screenshotamo, rezultat je prvi na drugoj stranici.
Taj članak podržava ono što Nela radi, za što se zalaže i ono što educira. Poanta je da, kada netko tko nikada nije čuo za Nelu, pročita ovaj članak - sazna za nju i usluge/edukacije koje nudi.
To i jest cijela bit gostujućih članaka (na drugim portalima). Ljudi će vas se sjetiti kad zatrebaju vaše usluge ili edukacije jer su nekada pročitali nešto o vama i niste im potpuno nepoznati.
Osobni brend se radi od tisuću malih momenata. U offline, ali i u digitalnom svijetu. Mi omogućujemo da preko Eduze posijete digitalni trag koji možete iskoristiti kasnije kako biste pokazali nešto o sebi.
Dakle, netko tko vas treba angažirati, istražit će vas i potražiti na Google-u i među prvim rezultatima pronaći sve što ste objavili na Eduzi.
Primjer imena i prezimena
Kada u Google upišete ime jednog od naših edukatora Tomislava Lneničeka, na prvoj stranici rezultata pretraživanja pronaći ćete njegovo gostovanje u našem Linkedin Audio podcastu.
Oni koji nikada nisu čuli za Tomislava - direktno na Eduzi mogu poslušati gostovanje u našem Linkedin Audio podcastu i čuti što je Tomislav pričao o vrlo zanimljivoj i važnoj temi izgradnje otpornosti na krizu.
Drugi primjer imena i prezimena
Drugi primjer je naša edukatorica Mirela Saračević Trogrlić. Njezin profil na Eduzi je (u trenutku pisanja članka) četvrti rezultat pretraživanja na Googleu.
Nije to slučajno. Eduza profili su kreirani da dobro kotiraju i da odmah prikazuju stručnost i titulu edukatorice.
Google primjeri: image rezultati (slike)
Primjer za image rezultate je naša edukatorica za korisničko iskustvo, Klara Frančišković. Kad upišete njezino ime i prezime, prirodno je da će njezin obrt biti prvi rezultat pretraživanja. Nakon toga ima jako puno rezultata s Eduze, a između ostalog i slika.
Sličica s Klarinim citatom je iz epizode gostovanja u našem Eduza showu. Ta sličica je napisana s ciljem da izgradimo vaš osobni brend.
Neki fora citat iz vašeg članka ili gostovanja kreirat ćemo tako da odgovara onome što radite i optimizirati za Google kako bi se prikazivalo baš u rezultatima slika na Googleu.
Google primjeri: video rezultati
Za video rezultate pretražili smo našu edukatoricu Maju Puškarić.
Maja je stručnjakinja za osobni brend i kod pretraživanja njezinog imena vidi se koliko ona to dobro radi.
A ako na YouTube-u imate neke videe, oni će se također na Googleu pokazati pod Videozapisi, kao što je slučaj kod Maje.
Linkedin primjeri
U ovoj smo epizodi na Linkedinu pretražili našu edukatoricu i menadžment konzultanticu Ana Mariju Marić.
Ako Linkedin nađe direktan ‘hit’ po imenu i prezimenu, profil te osobe će biti prvi rezultat, kao što je i u našem primjeru.
Nakon profila ljudi sa sličnim imenom, Linkedin će izmiksati svježije i starije rezultate - postove u kojima je ta osoba spomenuta (tagirana).
U našem primjeru izmiješao je tekstualne postove i jedan video isječak s Eduzinog pagea, odnosno native video.
Dakle, jedan od rezultata pretraživanja Ana Marije Marić na Linkedinu bio je video isječak iz epizode Eduza showa u kojoj je gostovala.
Ako ste aktivni na Linkedinu i ljudi vas spominju - to je ono što će iskočiti u rezultatima pretraživanja vašeg imena.
Za čiji je osobni brend Eduza idealna?
I za kraj, TKO bi trebao doći na Eduzu, malo se angažirati, pisati blogove, gostovati u našem podcastu…?
Postoji nekoliko scenarija.
#1 Ljudi koji su dugo bili zaposleni u drugoj firmi ili korporaciji i sad kreću u poduzetništvo
Svjetlana Ranek Franjul radila je 16 godina na kruzerima, a sada je savjetnica o ophođenju s gostima (kupcima/klijentima). Na njezinoj se prvoj stranici rezultata može vidjeti da je uložila u svoj osobni brend - kroz gostujuće članke i društvene mreže, a i kroz Eduzu.
✅ Kada krećete od nule, uvijek je dobro investirati u svoj osobni brending na ovaj način. Tako će zainteresirani moći vidjeti o čemu Svjetlana priča i što drugi pričaju o njoj.
#2 Ljudi koji su već duže poduzetnici i sada planiraju zaokret u karijeri
Tanja Winter 30 je godina poduzetnica i radila je zaista puno stvari u životu. Nedavno je došla na Eduzu jer želi prezentirati svoju edukaciju o Pinterestu. Kada radite ovakav zaokret, a već ste posijali digitalni trag, neki će rezultati možda biti vezani za to što ste radili prije.
✅ Želite da se vaš zaokret u karijeri vidi i na Googleu. U tome vam Eduza može pomoći.
#3 Ljudi koji imaju (slično ili isto) ime kao poznate osobe
Za ovaj smo primjer pretražili našeg kolegu Nenada Kostića. Kada u Google upišete to ime i prezime, uvijek će vam kao prvi rezultat iskočiti poznati glumac iz filma ‘Tko to tamo peva’. No, otkad je naš Nenad na Eduzi, njegovo ime, odnosno profil na Eduzi je drugi rezultat pretraživanja.
✅ Ljudi koji budu tražili HubSpot CRM konzultanta i edukatora Nenada Kostića, znat će da je to Nenad kojeg traže.
Što ako imam već izgrađen osobni brand?
Za odgovor na ovo pitanje citirali smo poznatog američkog autora koji se zove Guy Kawasaki, a rekao je: 'U životu ne možete imati previše kvalitetnih košulja ni previše 5-stars reviews na Amazonu.
Ovdje dodajemo da ne možete imati previše laskavih pozicija na digitalnim kanalima, odnosno:
ako ste već relativno poznata faca ili dobro poznati u vašim krugovima, još jedan rezultat uvijek dobro dođe!
Exhibit A
Kao primjer spominjemo našu edukatoricu, scenaristicu i dramaturginju Irenu Krčelić koja je u svojim krugovima zaista poznata, čemu u prilog i govore njezini rezultati pretraživanja na Googleu. No, pošto je Irena na Eduzi, u tim rezultatima pretraživanja ćete moći vidjeti i da ona podučava poduzetnike kako kreirati zabavne i vizualno upečatljive memove.
Exhibit B
I naš edukator i fotograf portreta Darko Mareš ima itekako izgrađen osobni brend. Darko je odradio odličan posao i zaista ne treba promociju jer ga znaju SVI, pogotovo na Linkedinu.
No, zašto ne imati još jedan rezultat na Googleu koji pokazuje što radite na Eduzi i kakve praktične edukacije nudite (kao naš Darko)? Ovo nisu viškovi od kojih boli glava.
Pogledajte i druge primjere koje smo pretraživali u epizodi. Dođite na Eduzu da zajedno izgradimo vaš osobni brend. Jedan termin edukacije uvijek je 100% besplatan.