Edukatori, nemojte zaboraviti prodavati svoje primarne usluge od kojih živite!
Ako ste među mnogim ljudima koji nisu prirodni prodavači i nemate iskustva u (direktnoj) prodaji – u ovoj epizodi ćemo vam pomoći da razumijete kako edukacije staviti u širi kontekst onoga što inače nudite i prodajete.
Dali smo vam konkretne ideje s primjerima kada, gdje i koliko smjelo pitchati svoje primarne usluge, a da ne ispadnete agresivan prodavač.
Pričali smo o marketinško-prodajnom lijevku i gdje u njega idealno smjestiti vaše edukacije da biste imali maksimalan poslovni učinak.
Pogledajte video
Sadržaj epizode
- Uvod u emisiju: Kako nakon održane edukacije prodati uslugu
- Problem s prodajom nakon edukacije
- Marketinški lijevak
- Ljestvica ponude
- Edukacije u marketinškom lijevku
- Primjer (1): usluga fotografiranja
- Primjer (2): usluga savjetovanja
- Gdje je prodajna aktivnost?
- Kada ne pitchati?
- Kakav treba biti pitch?
- Odvažite se i prijavite edukaciju na Eduzi
Misao za kraj
Kada edukacija prestaje biti edukacija?
Onda kada educirate samo da biste prodavali. Odnosno, kada kreirate edukaciju da biste si stvorili mjesto i vrijeme kako biste nešto prodali. Tada edukacija postaje prodajni pitch.
Budite sigurni da su ljudi premudri da bi vam to dozvolili. Radije se fokusirajte na znanje koje želite podijeliti svojim polaznicima.
Ne kreirajte edukacije da budu vaš prodajni pitch.