Kad biste željeli organizirati i isporučiti 1000 interaktivnih i izvrsnih edukacija koje će polaznici obožavati i preporučivati drugima, kako biste to mogli postići?
O tome smo razgovarali s Barbarom Blečić koja je u ZICER Plavom uredu grada Zagreba zadužena za organizaciju poduzetničkih edukacija te komunikaciju putem weba i društvenih mreža.
Svi poznajemo ZICER Plavi ured kao centar izvrsnih, a besplatnih poduzetničkih znanja i vještina, no ne znamo kako taj centar to postiže s organizacijske, komunikacijske i marketinške strane. Što je sve potrebno odraditi da bi se budućim poduzetnicima omogućio pristup izvrsnim znanjima i vještinama? Barbara zna i podijelila je to s nama.
ZICER Plavi ured ima 4 glavne aktivnosti, a to su educirati, savjetovati, podupirati i promovirati poduzetništvo. Nude offline i online edukacije, a jedina razlika je u broju polaznika. Sustav rezervacija im je dobro razvijen i pokazuje broj slobodnih mjesta u realnom vremenu. U slučaju nedolaska na edukaciju, a bez prethodnog otkazivanja, uveli su i penalizaciju. Redovito testiraju interes polaznika da bi saznali što ih zanima i za koje edukacije više nema interesa. Barbara nam je otkrila i kako se postaje njihov edukator i kako njihovi edukatori pružaju dodatne savjete polaznicima i onima koji to žele postati. Saznali smo i na kojim su sve platformama aktivni i koji kanal im je najviše pomogao u promociji.
Za kraj je Barbara uputila savjete svim edukatorima na čemu sve trebaju poraditi da budu bolji i s kojim se izazovima suočava pri organizaciji edukacija i u radu s ljudima. Za sve detalje pogledajte snimku i saznajte što od ZICER Plavog ureda možete saznati i primijeniti na sebi.
Barbara Blečić na internetu:
Pogledajte video
Sadržaj epizode
- Predstavljanje gosta: Barbara Blečić
- Što je ZICER Plavi ured i kako funkcionira?
- Koje poduzetničke teme najviše zanimaju polaznike edukacija?
- Koja je struktura polaznika edukacija ZICER Plavog ureda?
- Kakve formate edukacija pružaju i za koje djelatnosti?
- Kakve su cijene edukacija za krajnje korisnike/polaznike?
- Kakav im je sustav rezervacija za polaznike edukacija?
- Kako testiraju interes za pojedine edukacije?
- Po kojim sve kriterijima ZICER Plavi ured evaluira nove edukatore?
- Koje sve marketinške aktivnosti provode za promociju edukacija?
- Ima li razlike u broju mjesta na offline/online edukacijama?
- Što je Startup akademija?
- Rubrika "Savjeti" na webu ZICER Plavog ureda?
- Što im se do sada pokazalo kao najbolji kanal promocije?
- Koje sve aktivnosti rade nakon provedene edukacije?
- Barbarini najbolji savjeti edukatorima
- Kako rješavati neke najveće izazove u organiziranju edukacija i radu s korisnicima?
Izdvajamo iz epizode
"Pokazivanje na primjeru je najbolji način da polaznici povežu lekciju sa svojom pričom."