Kako pisati izvrsne gostujuće članke | Eduza Show #39 UŽIVO
Gostujući članci ili gostujući blog postovi (guest blogging) izvrsna su taktika sadržajnog marketinga za kreiranje osobnog brenda, pogotovo za neafirmirane edukatore i stručnjake koji su tek krenuli u poduzetništvo. Objavom vaših tekstova u drugim medijima dosegnut ćete novu publiku i dobiti šansu da utječete na ljude koji će jednog dana pohađati vaše edukacije.
Međutim, kako napisati dobar gostujući članak s kojim ćete maksimalno dobro prezentirati sebe i pozicionirati se kao stručnjak i autoritet u branši?
U ovoj epizodi pokazujemo primjere konkretnih gostujućih članaka i donosimo savjete na što paziti da biste iz svakog gostujućeg članka izvukli najviše za sebe.
Ne morate pisati: 'ja sam stručnjak, ja sam faca, ja sam najbolja za ovu temu u cijeloj državi…' To neka, između redaka, govori vaš članak umjesto vas.
Pogledajte video
Sadržaj epizode
- Uvod u emisiju: Kako pisati izvrsne gostujuće članke
- Zašto gostujući članci?
- Redizajnirani Eduza blog
- Uređivačka politika Eduze
- Izvrstan gostujući članak: primjer
- Prilagođenost publici i originalnost
- Bogat i dubok sadržaj
- Fotografije, grafike i vizualni primjeri
- Strategija pisanja gostujućeg članka
- Kako producirati više?
- Novi Eduza profili edukatora
- Dajte da vas ljudi vide i upoznaju!