Kako učinkovito rasporediti svoje jako limitirane vremenske i financijske resurse da bi se čulo za vas i da bi vas tržište prepoznalo kao stručnjaka u branši za koju želite postati prepoznati? U ovoj epizodi Eduza Showa, Višnja Željeznjak ponavlja osnove koje je uvijek dobro ponoviti.
Pogledajte video
Sadržaj epizode:
- Zašto je digitalna vidljivost važna u 2025.
- PESO model medija
- Plaćeni (paid) mediji
- Zarađeni (earned) mediji
- Dijeljeni (shared) mediji i društvene mreže
- Vlastiti (owned) mediji i njihove prednosti
- Izazovi i strategije za vidljivost
- Korištenje AI tražilica
- Praktični savjeti za povećanje vidljivosti
Postanite član Eduze i nastupite na Eduzinim video emisijama
SPONZOR:
✨ Primajte sve natječaje javne nabave za vašu djelatnost putem emaila
Tisuće javnih nadmetanja iz Hrvatske, BiH i svih zemalja regije. Registrirajte se za besplatni probni period od 14 dana: www.briefing-nadmetanja.hr