Profil jedne edukacije ona je stranica vašeg poslovnog weba na kojoj prezentirate edukaciju kao uslugu koju će netko kupiti. U ovoj vam epizodi pokazujemo kako tu stranicu strukturirati, napisati i poboljšati, i to tako što smo predstavili novi dizajn profila edukacija na Eduzi!
Kroz prezentaciju novog dizajna profila edukacije učimo vas razmišljati o prezentaciji vaših edukacija na vašem webu. Ne morate biti budući korisnik Eduze da biste odmah imali koristi od ove epizode (ali ćete dobiti uvid u koristi na kojima radimo).
Na praktičnom primjeru konkretnog profila jedne edukacije naučit ćete sljedeće:
- Koji su to najvažniji sadržaji s kojima trebate opisati svoje edukacije
- Kako prioritizirati sadržaj na webu: što ide prvo / u sredini / na kraju opisa
- Kako dostojno prezentirati edukatore da biste im podigli autoritet
- Gdje i kako porazmjestiti marketinške i prodajne elemente?
- Gdje je mjesto i prostor za informacije o cijeni edukacije i plaćanju?
- Rijetko korišteni elementi profila edukacije koje čine razliku između MEH i WOW
- O vrijednosti kontinuiranog rada na sitnim poboljšanjima sadržaja
Svaki poslovni edukator moći će 100% besplatno izlistati sve svoje edukacije na Eduzi, platformi za povezivanje edukatora i polaznika. Eduzin je posao da s vremenom napravi i ponudi najbolje dizajnirane i najučinkovitije strukturirane prezentacije edukacija na hrvatskom internetu, pa i šire.
Pogledajte video
Sadržaj epizode
- Uvod u temu: Kako predstaviti edukaciju na webu: profili edukacija
- Prikaz dizajna na primjeru Eduzine web stranice
- Zašto je stranica proizvoda i usluge bitna?
- Koji su to najvažniji sadržaji s kojima trebate opisati svoje edukacije?
- Od čega se sastoji intro panel edukacija?
- Gdje postaviti cijenu edukacije?
- Što sadrži i čemu služi izbornik?
- Kako prioritizirati sadržaj na webu?
- Koji je sadržaj i tijek same edukacije?
- Zašto definirati i navesti ciljanu publiku?
- Kako najbolje prezentirati edukatore?
- Kakav utjecaj imaju recenzije na edukacije?
- Gdje smjestiti mogućnosti plaćanja i poziv na akciju (CTA)?
- Kakve parametre odrediti za edukacije?
- Zašto ugraditi mjerenje i skupljanje podataka o korištenju stranice?
- Koji su to rijetko korišteni elementi profila edukacije?
- Kako prijaviti edukaciju na Eduzi?
Izdvajamo iz epizode
"Najvažnije je u prvih 5 do 10 sekundi polazniku dati najvažnije informacije o edukaciji."