Višnja Željeznjak

Višnja Željeznjak

30.11.2021.

Kako predstaviti edukaciju na webu: profili edukacija

Profil jedne edukacije ona je stranica vašeg poslovnog weba na kojoj prezentirate edukaciju kao uslugu koju će netko kupiti. U ovoj vam epizodi pokazujemo kako tu stranicu strukturirati, napisati i poboljšati, i to tako što smo predstavili novi dizajn profila edukacija na Eduzi!

Kroz prezentaciju novog dizajna profila edukacije učimo vas razmišljati o prezentaciji vaših edukacija na vašem webu. Ne morate biti budući korisnik Eduze da biste odmah imali koristi od ove epizode (ali ćete dobiti uvid u koristi na kojima radimo).

Na praktičnom primjeru konkretnog profila jedne edukacije naučit ćete sljedeće:

  • Koji su to najvažniji sadržaji s kojima trebate opisati svoje edukacije
  • Kako prioritizirati sadržaj na webu: što ide prvo / u sredini / na kraju opisa
  • Kako dostojno prezentirati edukatore da biste im podigli autoritet
  • Gdje i kako porazmjestiti marketinške i prodajne elemente?
  • Gdje je mjesto i prostor za informacije o cijeni edukacije i plaćanju?
  • Rijetko korišteni elementi profila edukacije koje čine razliku između MEH i WOW
  • O vrijednosti kontinuiranog rada na sitnim poboljšanjima sadržaja

Svaki poslovni edukator moći će 100% besplatno izlistati sve svoje edukacije na Eduzi, platformi za povezivanje edukatora i polaznika. Eduzin je posao da s vremenom napravi i ponudi najbolje dizajnirane i najučinkovitije strukturirane prezentacije edukacija na hrvatskom internetu, pa i šire.

Pogledajte video

Sadržaj epizode

  1. Uvod u temu: Kako predstaviti edukaciju na webu: profili edukacija
  2. Prikaz dizajna na primjeru Eduzine web stranice
  3. Zašto je stranica proizvoda i usluge bitna?
  4. Koji su to najvažniji sadržaji s kojima trebate opisati svoje edukacije?
  5. Od čega se sastoji intro panel edukacija?
  6. Gdje postaviti cijenu edukacije?
  7. Što sadrži i čemu služi izbornik?
  8. Kako prioritizirati sadržaj na webu?
  9. Koji je sadržaj i tijek same edukacije?
  10. Zašto definirati i navesti ciljanu publiku?
  11. Kako najbolje prezentirati edukatore?
  12. Kakav utjecaj imaju recenzije na edukacije?
  13. Gdje smjestiti mogućnosti plaćanja i poziv na akciju (CTA)?
  14. Kakve parametre odrediti za edukacije?
  15. Zašto ugraditi mjerenje i skupljanje podataka o korištenju stranice?
  16. Koji su to rijetko korišteni elementi profila edukacije?
  17. Kako prijaviti edukaciju na Eduzi?

Izdvajamo iz epizode

"Najvažnije je u prvih 5 do 10 sekundi polazniku dati najvažnije informacije o edukaciji." #E25-quote-prvih-pet-do-deset-sekunde

Stručnjaci, želite nuditi edukacije i tako živjeti od svog znanja?

Eduza je platforma koja vam pomaže izgraditi vaš osobni brend kao stručnjaka i edukatora te promovirati vas i vaše edukacije. Prijavite nam vaše edukacije i mi ćemo ih uvrstiti u Eduzin katalog poslovnih edukacija.