Što žele polaznici poslovnih edukacija? Oni žele praktična poslovna znanja koja mogu iskoristiti odmah u svom poslovanju i pretvoriti ih u kompetitivnu prednost za svoju tvrtku. U ovoj epizodi dobit ćete ideje o tome što vi kao poslovni edukatori možete učiniti da polaznicima date više, a da i sami zaradite više.
Edukacije iziskuju mnogo vremena i zbog toga mogu postati jako skupe. Iz tog razloga se često razmišlja o mogućnostima kako povećati profitabilnost. U ovoj epizodi otkrivam 3 taktike profitabilnosti koje se mogu primijeniti i na druge vrste proizvoda i usluga. Te taktike odgovaraju na pitanja:
- Taktika #1: Kako zaraditi više novca po jednoj održanoj edukaciji?
- Taktika #2: Kako organizirati veći broj profitabilnih edukacija?
- Taktika #3: Kako veći broj potencijalnih polaznika pretvoriti u kupce?
Uz pojam profitabilnosti se veže i cijena. Saznajte kako odrediti cijenu edukacija kao početnik, a kako kao iskusni predavač za čije edukacije nema velike konkurencije. Kako odrediti što digitalizirati i što dodaje vrijednost edukacijama? Zašto su bitni stari polaznici i s čim se još može eksperimentirati kako biste zaradili više, saznat ćete ako pogledate ovu epizodu.
Pogledajte video
Sadržaj epizode
- Uvod u temu: Kako zaraditi više od poslovnih edukacija
- Taktike profitabilnosti
- Taktika #1: Veći profit po svakoj edukaciji
- Kako odrediti cijenu edukacija za početnike?
- Što s cijenom edukacija za koju nema velike konkurencije?
- Pretvoriti edukaciju u proizvod ili uslugu (produktizacija i servitizacija)
- Taktika #2: Veći broj edukacija
- Titlovanje (podslovljavanje) kao eksperiment za veći profit
- Proizvod pretvoriti u edukaciju
- Digitalizacija kao skaliranje
- Uzeti u obzir stare polaznike
- Taktika #3: Bolja konverzija
- Eksperimentiranje s cijenom
Izdvajamo iz epizode
"Nekad su bolje edukacije od 30 minuta uz pitanja i druženja nego programi koji traju cijeli dan."