Ako nas na jesen-zimu 2022. dočeka još jedna kriza, jedno je sigurno (jer je tako bilo do sada): tvrtke će prvo srezati budžete za marketing i edukacije. S krizom pada i potražnja, pa se trebamo pripremiti za to.
Našoj firmi ovo nije prvi rodeo, pa ćemo u ovoj epizodi s vama podijeliti neke manevre koji su funkcionirali nama u prošlosti, i koji nam mogu pomoći prebroditi jesen i zimu. I ne, nećemo vam sugerirati da dajete popuste (ali ćemo dati svoje uvide na tu temu.)
Pogledajte video
Sadržaj epizode
- Uvod u emisiju: Ide kriza: kako ćemo koristiti edukacije i prodavati?
- Povod za temu epizode
- Edukacijski marketing: zašto?
- Kako prilagoditi edukacije?
- Edukacije u manjim modulima
- Izdvajanje praktičnih dijelova edukacije
- Smanjivanje troškove edukacija
- Prilagodba marketinga: specijalizacije
- Korištenje publike i klijenata poslovnih partnera
- Pretvaranje u nove formate: 'lead generation magnet'
- Manevri s cijenama: naš primjer
- Eksperimentiranje s cijenama
- Što s popustima?
- Što izbjegavamo kod prilagodbe edukacije?
- Istražite Eduza Premium
- Dođite u Facebook grupu: Kako unovčiti edukacije?
Kada ste poduzetnik, u krizi jako puno toga ovisi o vama i to je istovremeno i grozno i super. Snosite više odgovornosti i rizika ali zato imate više manevarskog prostora. U trenucima krize trebate imati više opcija, a ne manje. To je prilika da budete inovativni!