Zašto bi stručnjaci i edukatori trebali iskoristiti live streaming u marketinške svrhe? Isplati li se to uopće? Koliko je teško početi, a koliko teško nastaviti i biti ustrajan? Je li to skupo? Kada možemo očekivati rezultate, i kakve točno?
Pitanja su brojna, ali primjećujemo i povećan interes edukatora s kojima razgovaramo za neki format videa ili zvuka uživo. Zato smo u goste doveli Maju Puškarić, savjetnicu za osobni brending putem Linkedina. Maja je između ostalog poznata i po tome što je jedno vrijeme, 100 dana za redom, live streamala svoj show putem Linkedina, svakog radnog dana u 8 ujutro. Respect! Maja je svima koji se žele medijski izražavati, savjetovala kako da počnu i kako da budu dobri u tome.
Gošća: Maja Puškarić
Maja je strastvena poduzetnica, arhitektica poslovnih ideja i LinkedIn štreberica. Dolazi iz Hrvatske, a trenutno s obitelji živi u Beču. Zagovornica je osobnog brandinga i storytellinga te istinski vjeruje da se svaki biznis može izgraditi putem društvenih mreža. Jedna od Majinih misija je pomoći ljudima, posebice ženama, da naprave prvi korak, izađu iz sjene i budu više vidljivi, kako bi ostvarili svoje ciljeve i snove.
Maja Puškarić na internetu
✨ SPONZOR ✨
Briefing e-servisi šalje vam natječaje javne nabave za vašu djelatnost putem emaila.
Javna nadmetanja iz Hrvatske, BiH i svih zemalja regije.
Posjetite: https://www.briefing-nadmetanja.hr/
Pogledajte video
Sadržaj epizode
- Uvod za live streaming kao taktika marketinga
- Gošća: Maja Puškarić
- Strah od kamere
- Razlozi za live streaming
- Ciljevi live streaminga
- Planovi za Linkedin
- Indirektne koristi
- Značaj osobnog brenda
- Početci i priprema s live streamingom
- Osobni profili i vrijeme izgradnje brenda
- Drugi načini izgradnje brenda
- Oprema za live stream
- Pripreme i formati za live stream
- Prodaja kao izazov
- Gledanost
- Live stream u svim branšama
- Edukacije edukatora
- Prenamjena sadržaja
- Budućnost streamanja i tehnologije
- Majina krivulja streamanja