Prodaja edukacije djelomično ovisi i o tome koliko je dobro opišete, tj. koliko dobar prodajni sadržaj (copy) napišete. A najteže je opisati vlastitu uslugu ili edukaciju - ponekad je taj kreativni proces takav da si kosu čupate.
Srećom, tu je Eduza da pomogne :) Nakon bavljenja sa 60+ edukacija, koliko ih je do današnjeg dana objavljeno na Eduzi, primjećujemo više-manje uvijek iste elemente opisa edukacija gdje edukatori trebaju posvetiti više pažnje.
U ovoj epizodi na praktičnim ćemo primjerima pokazati kako utegnuti dijelove prodajnog sadržaja da bi vaša edukacija bila razumljivija i atraktivnija vašoj idealnoj publici.
✨ SPONZOR ✨
Briefing e-servisi šalje vam natječaje javne nabave za vašu djelatnost putem emaila. Javna nadmetanja iz Hrvatske, BiH i svih zemalja regije.
Posjetite: https://www.briefing-nadmetanja.hr/
Pogledajte video
Sadržaj epizode
- Uvod najčešćih pogrešaka opisa edukacija
- Naslov edukacije
- Kratki uvodni opis
- O edukaciji
- Ishodi učenja
- Sadržajne cjeline
- Ciljana publika
- Cover edukacije
- Trajanje edukacije
- Savjeti za bolje oblikovanje edukacije