Edukatori s razvijenim osobnim brendom prodaju više edukacija - i točka. No, što je to sve što edukatori rade da bi se etablirali kao stručnjaci koje svi prepoznaju?
Da ne biste morali sami istraživati, u ovoj epizodi na pladnju donosimo savjete, pregled svima dostupnih mogućnosti, a sve smo popratili konkretnim primjerima hrvatskih edukatora.
Svaka tvrtka danas treba biti i medijska, i edukatorska tvrtka.
Pogledajte video
Sadržaj epizode
- Uvod u osobni brend edukatora
- Osobni blog
- Izgradnja brenda uz pomoć drugih
- Pisanje tekstova za odabrane medije
- Online servisi
- Društvene mreže
- Podcasti
- Digitalni časopis
- E-mail newsletter
- Partnerstvo u koprodukciji sadržaja
- Offline eventi
- Vlastita inovativna medijska produkcija
- Primjeri video podcasta
- Primjer audio podcasta
- Primjeri eventa
- Primjer časopisa
- Kako to sve stići?