Imate publiku, gradite svoj osobni brend, aktivni ste svugdje i objektivno ste stručniji od konkurencije - ali svejedno i dalje teško prodajete svoje mukom stvorene edukacije?
Možda je problem u FORMATU u koji ste zapakirali svoje znanje i u percepciji tržišta što ćete im isporučiti. Možda jednostavno riječ "edukacija" ne signalizira dovoljno veliku percipiranu vrijednost. Možda se ljudi ne žele educirati, možda žele dovršiti zadatak i riješiti svoj problem?
U ovoj epizodi Višnja Željeznjak, pokretačice platforme za poslovne edukacije Eduza, preporučuje da probate ponuditi RADIONICE. Nakon što je u godinu dana sama odradila 30+ radionica, Višnja će podijeliti svoja iskustva i razmišljanja o temi edukacija vs. radionica i dati argumente zašto je nama stručnjacima budućnost sigurnija ako se preorijentiramo na izvođenje radionica.
Pogledajte video
Sadržaj epizode:
- Višnjino iskustvo s radionicama
- Nedostaci edukacija
- Utjecaj umjetne inteligencije (AI)
- Prednosti radionica
- Kako spriječiti kopiranje materijala
- Prednost ljudi u odnosu na AI
- Saznajte koje su prednosti grupnog učenja
- Zabava i humor na radionicama
- Upoznavanje i povezivanje ljudi
- Nedostaci radionica
- Pretvorite nedostatke u prednosti
SPONZORI:
✨ Adverbilla vam pomaže zaposliti idealne kandidate:
koji znaju raditi, koje ne morate trenirati, i koje klasični portali za zapošljavanje ne dosežu. Javite se Adverbilli i zaposlite osobu za 2 tjedna: www.adverbilla.com
✨ Primajte sve natječaje javne nabave za vašu djelatnost putem emaila
Tisuće javnih nadmetanja iz Hrvatske, BiH i svih zemalja regije. Registrirajte se za besplatni probni period od 14 dana: www.briefing-nadmetanja.hr