Traje Ljubičasti tjedan / Black Friday! Na edukaciji kliknite "Rezervirajte termin" i upišite kupon LJUBIČASTI2024 da snizite cijenu edukacije.

Istražite i uštedite

Eduza blog / 26.03.2024.

Primjedbe kupaca: 10 loših i 10 dobrih odgovora | Svjetlana Ranek Franjul

Znaju li djelatnici u vašoj uslužnoj tvrtki pravilno odgovoriti na primjedbu kupca? Ostavljate li kupca nakon primjedbe još ljućim, ili ga pretvarate u ambasadora i najvećeg fana vaše tvrtke?

Nitko se ne rađa sa znanjem rješavanja primjedaba kupaca. To ne da se uči, nego se kontinuirano trenira i uvježbava (jer nažalost nije dovoljno jednom reći).

O treningu za vrhunsku uslužnost sve zna naša današnja gošća Svjetlana Ranek Franjul koja je provela godine u hospitality industriji i bila menadžerica plovećih hotela na riječnim kruzerima. Tamo je naučila kako se ophoditi s gostima i sada će nam demonstrirati kako točno odgovoriti klijentu.

💜 SADRŽAJ EPIZODE

✅ 10 primjera tipičnih primjedaba kupaca

✅ 10 loših odgovora (s kojima ćete izgubiti kupca)

✅ 10 dobrih odgovora (s kojima ćete kupca pretvoriti u vašeg najvećeg fana)

Poslušajte podcast

🎧 Poslušajte cijelu snimku ove epizode ili potražite Eduzu u vašoj omiljenoj podcast aplikaciji.

Gošća: SVJETLANA RANEK FRANJUL

Svjetlana je dva desetljeća u turizmu i hospitality industriji. Najduži dio radnog vijeka provodi na brodovima za krstarenje, gdje gradi svoju karijeru od entry level pozicija do menadžerice hotela na riječnim kruzerima.

Vlasnica je tvrtke „Service mindset“ u kojoj spaja strast prema kvaliteti usluge, znanje i stečeno iskustvo iz plovećih hotela. Radi s vlasnicima i menadžerima kompanija u uslužnim djelatnostima koje brine gubitak prihoda izazvanog gubitkom kupaca kao i s onima koji su pod stresom zbog mogućih negativnih recenzija. Pomaže im u poboljšanju ophođenja cijelog tima prema njihovim kupcima/gostima/klijentima čime podižu zadovoljstvo istih kao i stopu zadržavanja te dotok novih kupaca i klijenata.

Čvrsto vjeruje da se hospitality može prenijeti i u druge industrije. Drži custom-made radionice za tvrtke u kojima joj je fokus na mijenjanju načina razmišljanja o uslužnosti. Trenerica je neurolingvističkog programiranja (NLP), a po formalnom obrazovanju je ekonomist.

Svjetlana na internetu:

Povežite se sa Svjetlanom i saznajte više:


SPONZORI:

Adverbilla vam pomaže zaposliti idealne kandidate:

koji znaju raditi, koje ne morate trenirati, i koje klasični portali za zapošljavanje ne dosežu. Javite se Adverbilli i zaposlite osobu za 2 tjedna: www.adverbilla.com

Primajte sve natječaje javne nabave za vašu djelatnost putem maila

Tisuće javnih nadmetanja iz Hrvatske, BiH i svih zemalja regije. Registrirajte se za besplatni probni period od 14 dana: www.briefing-nadmetanja.hr

Steknite nove vještine:

Efektivna komunikacija za menadžere i voditelje uslužnih timova

Višnja Željeznjak
Višnja Željeznjak
Edukatorica i savjetnica za edukacijski marketing i B2B digitalni marketing
Višnja je pokretačica Eduze, platforme za pronalaženje i plasiranje poslovnih edukacija na kojoj čitate ovaj članak. 21+ godina iskustva na području digitalnog marketinga i prodaje stekla je radeći na stotinama projekata razvoja web stranica u okviru svoje tvrtke Logit internet usluge d.o.o.
5,0

Pretplatite se na Eduza audio podcast

Podcast "Živjeti od svog znanja: Eduza Audio" kolekcija je snimki audio podcasta uživo u produkciji Eduze koji se emitira jednom mjesečno putem LinkedIna. Dovodimo stručne goste te pričamo o trendovima i praksi edukacijskog marketinga.