Znaju li djelatnici u vašoj uslužnoj tvrtki pravilno odgovoriti na primjedbu kupca? Ostavljate li kupca nakon primjedbe još ljućim, ili ga pretvarate u ambasadora i najvećeg fana vaše tvrtke?
Nitko se ne rađa sa znanjem rješavanja primjedaba kupaca. To ne da se uči, nego se kontinuirano trenira i uvježbava (jer nažalost nije dovoljno jednom reći).
O treningu za vrhunsku uslužnost sve zna naša današnja gošća Svjetlana Ranek Franjul koja je provela godine u hospitality industriji i bila menadžerica plovećih hotela na riječnim kruzerima. Tamo je naučila kako se ophoditi s gostima i sada će nam demonstrirati kako točno odgovoriti klijentu.
💜 SADRŽAJ EPIZODE
✅ 10 primjera tipičnih primjedaba kupaca
✅ 10 loših odgovora (s kojima ćete izgubiti kupca)
✅ 10 dobrih odgovora (s kojima ćete kupca pretvoriti u vašeg najvećeg fana)
Poslušajte podcast
🎧 Poslušajte cijelu snimku ove epizode ili potražite Eduzu u vašoj omiljenoj podcast aplikaciji.
Gošća: SVJETLANA RANEK FRANJUL
Svjetlana je dva desetljeća u turizmu i hospitality industriji. Najduži dio radnog vijeka provodi na brodovima za krstarenje, gdje gradi svoju karijeru od entry level pozicija do menadžerice hotela na riječnim kruzerima.
Vlasnica je tvrtke „Service mindset“ u kojoj spaja strast prema kvaliteti usluge, znanje i stečeno iskustvo iz plovećih hotela. Radi s vlasnicima i menadžerima kompanija u uslužnim djelatnostima koje brine gubitak prihoda izazvanog gubitkom kupaca kao i s onima koji su pod stresom zbog mogućih negativnih recenzija. Pomaže im u poboljšanju ophođenja cijelog tima prema njihovim kupcima/gostima/klijentima čime podižu zadovoljstvo istih kao i stopu zadržavanja te dotok novih kupaca i klijenata.
Čvrsto vjeruje da se hospitality može prenijeti i u druge industrije. Drži custom-made radionice za tvrtke u kojima joj je fokus na mijenjanju načina razmišljanja o uslužnosti. Trenerica je neurolingvističkog programiranja (NLP), a po formalnom obrazovanju je ekonomist.
Svjetlana na internetu:
Povežite se sa Svjetlanom i saznajte više:
SPONZORI:
✨ Adverbilla vam pomaže zaposliti idealne kandidate:
koji znaju raditi, koje ne morate trenirati, i koje klasični portali za zapošljavanje ne dosežu. Javite se Adverbilli i zaposlite osobu za 2 tjedna: www.adverbilla.com
✨ Primajte sve natječaje javne nabave za vašu djelatnost putem maila
Tisuće javnih nadmetanja iz Hrvatske, BiH i svih zemalja regije. Registrirajte se za besplatni probni period od 14 dana: www.briefing-nadmetanja.hr