Za sve vas znatiželjne oko toga što su prve sljedeće stvari koje ćemo lansirati na Eduzi, evo malog uvida u ono što upravo razvijamo. Razvijamo iterativno, što znači da je najvažnije lansirati nešto, a tek onda unaprjeđujemo i pimplamo dalje po tome što smo lansirali.
Prema upitniku za poslovne edukatore (koji BTW još uvijek možete ispuniti ako niste), rekli ste nam da želite da vas polaznici nađu sami, umjesto da vi morate tražiti njih.
Znači, Eduza mora postati mjesto susreta polaznika edukacija i poslovnih edukacija.
Da bismo mogli isporučiti tu vrijednost, moramo prvo privući, zainteresirati i zadržati polaznike edukacija na Eduzi. Od toga sve polazi, i na to držimo stalan fokus.
Istovremeno ti polaznici moraju vidjeti nekakav sadržaj da bi bili zainteresirani pratiti Eduzu, što znači da moramo objaviti prve edukacije.
Za nas koji razvijamo Eduzu to znači da moramo raditi na dva fronta, za dvije glavne skupine korisnika. Pitanje je kako to sve postići, i limitirane razvojne resurse investirati na pravi način?
Zato smo odlučili krenuti s prve tri glavne značajke:
- Profili pojedinih edukacija,
- Mogućnost iskazivanja interesa za pojedinu edukaciju, i
- Korisnički računi za polaznike edukacija.
#1: profili pojedinih edukacija
Pojedina poslovna edukacija centralni je sadržaj Eduze. Svaki poslovni edukator moći će predstaviti svoju edukaciju putem profila pojedine edukacije.
(Naravno da ćemo imati i profile edukatora, ali sve u svoje vrijeme.)
Profile edukacija kontinuirano ćemo poboljšavati s ciljem da budu:
- sadržajno iznimno bogati
- strukturirani za brzo upijanje, čitanje i razumijevanje informacija
- vizualno privlačni
- odlični iz marketinškog aspekta (da ih se može pronaći, i da kvalitetno komuniciraju svoje prednosti)
- odlični iz prodajnog aspekta (da konvertiraju posjetitelje u kupce)
Profil edukacije zamišljen je da najveći naglasak stavlja na sadržaj edukacije, a nakon toga na samog edukatora, na osobu.
Za sada sve to, dok je još u debeloj radnoj veziji na našem localhostu, izgleda ovako:
Ovaj vam screenshot pokazujem zato da vidite kako razvoj izgleda dok još nije apetitlih za pokazati i lansirati:
- U prvom vidljivom panelu (tzv. hero panel) gdje je naslov edukacije i fotka edukatora, moći ćete vidjeti i ocjenu edukacije, a umjesto fotke moći ćete uploadati intro video (ako želite).
- Skočni izbornik (O edukaciji / Sadržaj / ...) nije dizajniran kako treba, no znajte da smo ga predvidjeli, i da će preko njega polaznici moći istražiti sadržaj pojedine edukacije.
- Call to action traka na kojoj je gumb 'Prijavi se' doživjet će najveće promjene jer ona sadrži glavne parametre edukacije, poput lokacije i vremena održavanja, kao i cijene. To sve trebamo još puno bolje strukturirati i dizajnirati.
Screenshot prikazuje samo gornji dio profila, ima tu još puno toga za skrolati, a mi još imamo puno toga za raditi na strukturiranju i dizajnu sadržaja.
BTW ako imate edukaciju (ili je tek planirate osmisliti), prijavite nam tu edukaciju za uvrštenje u Eduzu.
#2: mogućnost iskazivanja interesa za pojedinu edukaciju
Na gornjem screenshotu još ne vidite ovu značajku (jer je još nismo implementirali), no čim posjetitelj identificira edukaciju koju bi htio pohoditi, imat će mogućnost 'lajkanja' te edukacije ili nekog drugog načina iskazivanja interesa za edukaciju.
Cilj je uhvatiti svaki interes svakog polaznika, u trenutku kad se taj interes dogodi u glavi posjetitelja.
Znači, čim posjetitelj pomisli: baš želim ići na ovu edukaciju, imat će značajku na profilu edukacije koja će mu omogućiti da trajno zabilježi taj svoj interes.
Kako će Eduza točno reagirati na tako iskazani interes, još je predmet naših internih rasprava (i dugih večernjih šetnji tijekom kojih glasno po cesti debatiramo o tome gdje na landing pageu edukacije staviti koji gumb i kako ga nazvati), no ovo su neke moguće ideje za buduće značajke:
- Ako datum održavanja edukacije još nije određen, Eduza će polaznika naknadno (emailom) obavijestiti da je datum postavljen.
- Ako se edukacija plaća, Eduza će odmah polazniku automatski poslati ponudu za plaćanje.
- Eduza će informaciju o zainteresiranom polazniku nekako komunicirati i samom edukatoru, tj. omogućiti njemu da reagira na polaznika.
#3: korisnički računi za polaznike edukacija
Prethodno navedena značajka iskazivanja interesa za edukacijom ne može funkcionirati bez korisničkih računa, i zato je ovo jedna od prvih značajki koje moramo pokrenuti.
Čim kao polaznik kliknete na 'Zanima me ova edukacija' (ili kako god ćemo nazvati tu značajku), Eduza će vam ponuditi da kreirate korisnički račun. Kreiranje računa napravit ćemo da bude bezbolno i sa što manje trenja. Primjerice, račun ćete moći kreirati putem LinkedIna, Facebooka i Googlea, što znači da će sve biti gotovo u dva klika, i nećete moći smišljati ni trajno pamtiti novi password za Eduzu.
Tako kreiranom korisničkom računu dodijelit ćemo ulogu 'račun polaznika edukacija'.
To vam odmah govori da će postojati i uloga 'račun kreatora edukacija', no tu ćemo ulogu dodati malčice kasnije. Ako se pitate kako Eduza misli funkcionirati ako se kreatori edukacija ne mogu logirati od prvog dana da bi kreirali edukacije, ne brinite. Mi koji kreiramo Eduzu za početak ćemo ručno unijeti prvih nekoliko desetaka edukacija, a korisničke račune za edukatore dodat ćemo čim to postane prva sljedeća najvažnija značajka bez koje se ne može. Kad razvijate softver, morate odlučiti što je apsolutno nužno automatizirati odmah, a što može pričekati još koji dan (ili tjedan). Korisničke račune polaznika ne možemo nikako ručno kreirati niti unositi, a krucijalno je važno da počnemo od prvog dana kreirati bazu tih korisnika. Edukatore, tj. kreatore edukacija mi možemo skupljati i ručno, dok polaznike ne možemo.
Što želite da isprogramiramo sljedeće?
Očito je da sve ove značajke netko, tj. naš Saša Matijašić treba isprogramirati, i da je nemoguće sve napraviti odjednom, pogotovo kad uz rad za klijente radite na side projectu. S tim se limitacijama susreće svaki mali tim s velikim idejama.
Zato, ako su vas neke od ovih značajki zaintrigrale i želite da prioritiziramo njih povrh naših vlastitih ideja, ili smatrate da imate bolju ideju kako bismo nešto mogli ili trebali implementirati, kontaktirajte nas i recite nam to. Kritike i sugestije primamo i javno putem naših social kanala, kad god vidite našu objavu, shvatite to kao poziv na prijedloge, sugestije i konstruktivne kritike.