Traje Ljubičasti tjedan / Black Friday! Na edukaciji kliknite "Rezervirajte termin" i upišite kupon LJUBIČASTI2024 da snizite cijenu edukacije.

Istražite i uštedite

Eduza blog / 06.06.2023.

Samo nemoj mene: kako zavoljeti javne nastupe | 🎧 Silvija Podoljak

Gošća Linkedin Audia nam je bila Silvija Podoljak, EMCC EIA certificirani Coach Practitioner, trenerica poslovnih vještina i Intuitive & Success coach.

Pričali smo o strahovima o javnom nastupu, važnim prezentacijskim vještinama, njenom putu i ljubavi/mržnji prema komunikaciji te kako cijeli nastup može biti lijepo zaokružen pričom.


SPONZORI:

Primajte sve natječaje javne nabave za vašu djelatnost putem emaila

Tisuće javnih nadmetanja iz Hrvatske, BiH i svih zemalja regije. Registrirajte se za besplatni probni period od 14 dana: www.briefing-nadmetanja.hr

Adverbilla vam pomaže zaposliti idealne kandidate: koji znaju raditi, koje ne morate trenirati, i koje klasični portali za zapošljavanje ne dosežu. Javite se Adverbilli i zaposlite osobu za 2 tjedna: www.adverbilla.com


Gošća: Silvija Podoljak

Kao poslovna trenerica specijalizirala se za treninge i edukacijske programe iz područja komunikacija, javnog nastupa i medija, a kroz 18-godišnji rad na vodećim pozicijama u turizmu stekla je znanje i vještine koje prenosi poslovnim ljudima u Hrvatskoj i regiji. Autorica je brojnih radionica na području osobnog i profesionalnog razvoja. U svom radu s klijentima koristi holistički pristup. Posvećena je rastu i razvoju klijenata, njegujući njihovu autentičnost. Aktivna je članica Hrvatske udruge za Coaching i Europskog savjeta za coaching i mentoriranje. Danas radi u tvrtki Ciceron komunikacije, vodećoj edukacijskoj kući u Hrvatskoj i regiji, specijaliziranoj za područje komuniciranja. Saznajte više na https://www.ciceron.hr/

Silvija na internetu:

Povežite se s Silvijom i saznajte više:

Poslušajte podcast

🎧 Poslušajte cijelu snimku ove epizode!

Mitovi i strahovi o javnom nastupu

Silvija ističe kako je temelj straha kad imamo različita negativna uvjerenja o sebi. To često rade i obrtnici i poduzetnici, a publika treba vidjeti baš onoga od koga kupuju proizvod ili uslugu.

Savjet kako početi i osobni primjer

Najvažnije je da treba naći volju za pokazivanjem onoga čega se bavimo. Ljudi vole vidjeti strast i zašto je baš ta vaša priča drugačija od drugih.

Silvija je bila sramežljiva u djetinjstvu, ali ju je kroz odrastanje počela zanimati pozornica kroz dramske umjetnosti i manekenstvo. Nakon fakultetskih dana, zaposlila se kao turistički vodič i tu se suočila sa svojim raznim početnim strahovima od javnog nastupa. Sve je to vodilo do posla direktorice turističke zajednice, kao i direktorice marketinga glazbenog festivala i ozbiljnih medijskih nastupa. Pobjeda najvećeg straha da nećemo znati odgovor na svako pitanje prilikom nastupa jest u tome da osvijestimo da ne moramo znati sve i da budemo iskreni, ali da ćemo pokušati u nekom trenutku pronaći rješenje i odgovore jer smo s razlogom tu. Stručnost o temi i povjerenje publike je nešto što daje sigurnost.

Gdje se najviše educirala o prezentacijskim vještinama?

U vrijeme kad je odrastala, nije bilo internet pretrage već je najviše naučila iz knjiga i bacanjem u vatru. Imala je jaku želju da se suoči sa svojim strahovima i htjela je naučiti premostiti odgovore na pitanja koja joj nisu bila draga da kaže upravo ono što želi, a ne na što pitanja navode. Ističe da je uvijek važno iznijeti ono najvažnije i publici prenijeti poruke koje želite.

U svojim nastupima dozvoljeno je imati kartice kao podsjetnike jer to pokazuje i da ste se pripremili.

Priprema i vježba su 90% cijelog posla nastupa.

Što je storytelling i zašto ga upotrebljavati u javnim nastupima?

Storytelling je super vještina i nadogradnja javnog nastupa jer pomaže u predstavljanju nečega. Priprema pričanja priča dovodi do spontanosti u komunikaciji i time privlačimo autentičnu publiku koja želi slušati baš to što vi pričate.

Kada pričamo priče, prenosimo osjećaje i tražimo emocionalno ulaganje onoga tko sluša.

Izazivaju nas na akciju i transformaciju, drže nam pažnju i prenosimo energiju u poruku. S vremenom se i naše priče mijenjaju, pa tako i naša publika.

Svatko ima svoju individualnu priču, samo je treba osvijestiti i pokazati kroz emocije.

Mlađe generacije jako cijene rad sa svrhom i važno je kako ih se uči te da zajedno s njima gradimo budućnost. Ako vas zanima više o tome, o ovoj temi smo pričali s Mirelom Španjol u prethodnom Linkedin Audiu 👇

Transformacijski lider: osobine lidera novog doba | Mirela Španjol, Ciceron

Silvija kroz svoje iskustvo može prepoznati nečiji strah i pomaže polaznicima svoje edukacije doći do rješenja. Ako i vama treba pomoć, na Eduzi su trenutno aktualni programi Javni nastup i poslovno prezentiranje i Učinkovita poslovna komunikacija.

Citat Silvija Podoljak:'

Steknite nove vještine:

Javni nastup i poslovno prezentiranje

Višnja Željeznjak
Višnja Željeznjak
Edukatorica i savjetnica za edukacijski marketing i B2B digitalni marketing
Višnja je pokretačica Eduze, platforme za pronalaženje i plasiranje poslovnih edukacija na kojoj čitate ovaj članak. 21+ godina iskustva na području digitalnog marketinga i prodaje stekla je radeći na stotinama projekata razvoja web stranica u okviru svoje tvrtke Logit internet usluge d.o.o.
5,0

Pretplatite se na Eduza audio podcast

Podcast "Živjeti od svog znanja: Eduza Audio" kolekcija je snimki audio podcasta uživo u produkciji Eduze koji se emitira jednom mjesečno putem LinkedIna. Dovodimo stručne goste te pričamo o trendovima i praksi edukacijskog marketinga.