Traje Ljubičasti tjedan / Black Friday! Na edukaciji kliknite "Rezervirajte termin" i upišite kupon LJUBIČASTI2024 da snizite cijenu edukacije.

Istražite i uštedite

Višnja Željeznjak

Višnja Željeznjak

19.10.2021.

Što vrijedi naplatiti kod poslovnih edukacija?

Zanima vas za što su sve polaznici edukacija voljni platiti, pa da vi te elemente možete ugraditi u vaše poslovne edukacije koje ćete moći naplatiti?

Eduzina vizija jest omogućiti poslovnim edukatorima da žive od svog znanja. Mnogi edukatori zapravo ni ne znaju što njihovim polaznicima predstavlja najveću vrijednost i zato im je teže prodati edukaciju po bilo kakvoj, a kamoli punoj cijeni.

Zato u ovoj epizodi na jednom mjestu skupljamo naša vlastita iskustva kao i iskustva drugih edukatora o tome što polaznici smatraju najvećim vrijednostima koje su dobili na naplatnim radionicama.

Savjetujemo kako polaznicima prenesti svoje znanje, iskustva i vještine te kako ih motivirati i inspirirati da krenu raditi na projektima koje već dugo odgađaju. Pričamo o tome kakav pristup polaznici traže, koji su im motivi dolaska na edukacije, ali i o važnosti prostora za postavljanje pitanja te kolaboraciju.

Vrijednost se uvijek može naplatiti, bitno je samo razumjeti što vrijednost doista jest!

Pogledajte video

Sadržaj epizode

  1. Uvod u epizodu: Što vrijedi naplatiti kod poslovnih edukacija?
  2. Prenosite znanje umjesto da dijelite puke informacije i činjenice
  3. Podučite ljude da uz vašu stručnu pomoć izvježbaju vještine koje do sad nisu imali
  4. Omogućite polaznicima da nakon edukacije odnesu 'doma' opipljiv artefakt ili odrađeni projekt koji su sami kreirali
  5. Napravite radionice u manjim grupama kako bi omogućili polaznicima individualni tretman
  6. Izradite male 'pakete znanja i vještina' koje polaznici mogu koristiti nakon radionice
  7. Svjesno i smisleno dizajnirajte edukaciju u kojoj svatko može postaviti pitanje
  8. Ljudi žele čuti vaše individualno iskustvo i dobiti uvid u jedinstvene pristupe i načine kako nešto rješavate
  9. Ušteda vremena kao motivator dolaska na edukaciju
  10. Što je hibridni pristup edukacijama? (primjer: Cohort based courses)
  11. Preuzmite odgovornost inspiriranja i motiviranja polaznika da se pokrenu (accountability)
  12. Dajte mogućost polaznicima (koji to žele) za kolaboriranje i umrežavanje (networking)
  13. Potaknite inspiraciju među polaznicima i 'otvorite im svijet' za drugačije razmišljanje
  14. Što više ne predstavlja toliku vrijednost na edukacijama?
  15. Kako se dokazati i etablirati na tržištu kao edukator u početku?
  16. Praktični problem fizičkih edukacija: treba li uključiti ručak u vaše edukacije?

Izdvajamo iz epizode

"Ponekad će ljudi doći na vašu edukaciju jer vas žele evaluirati kao stručnjaka kojeg žele angažirati za neku uslugu ili proizvod."

Citat Višnja Željeznjak, Eduza Show: Ponekad će polaznici doći na edukaciju jer vas žele evaluirati kao stručnjaka za uslugu za koju vas žele angažirati.

Sviđa vam se ova epizoda?

Imamo još! Gledajte Eduza Show, tjedni video podcast uživo o poslovnim edukacijama, cjeloživotnom učenju i podučavanju. U goste dovodimo stručnjake s kojima razgovaramo o njihovim područjima stručnosti te znanjima i vještinama koja vam pomažu napredovati u karijeri i poslovanju.