Zanima vas za što su sve polaznici edukacija voljni platiti, pa da vi te elemente možete ugraditi u vaše poslovne edukacije koje ćete moći naplatiti?
Eduzina vizija jest omogućiti poslovnim edukatorima da žive od svog znanja. Mnogi edukatori zapravo ni ne znaju što njihovim polaznicima predstavlja najveću vrijednost i zato im je teže prodati edukaciju po bilo kakvoj, a kamoli punoj cijeni.
Zato u ovoj epizodi na jednom mjestu skupljamo naša vlastita iskustva kao i iskustva drugih edukatora o tome što polaznici smatraju najvećim vrijednostima koje su dobili na naplatnim radionicama.
Savjetujemo kako polaznicima prenesti svoje znanje, iskustva i vještine te kako ih motivirati i inspirirati da krenu raditi na projektima koje već dugo odgađaju. Pričamo o tome kakav pristup polaznici traže, koji su im motivi dolaska na edukacije, ali i o važnosti prostora za postavljanje pitanja te kolaboraciju.
Vrijednost se uvijek može naplatiti, bitno je samo razumjeti što vrijednost doista jest!
Pogledajte video
Sadržaj epizode
- Uvod u epizodu: Što vrijedi naplatiti kod poslovnih edukacija?
- Prenosite znanje umjesto da dijelite puke informacije i činjenice
- Podučite ljude da uz vašu stručnu pomoć izvježbaju vještine koje do sad nisu imali
- Omogućite polaznicima da nakon edukacije odnesu 'doma' opipljiv artefakt ili odrađeni projekt koji su sami kreirali
- Napravite radionice u manjim grupama kako bi omogućili polaznicima individualni tretman
- Izradite male 'pakete znanja i vještina' koje polaznici mogu koristiti nakon radionice
- Svjesno i smisleno dizajnirajte edukaciju u kojoj svatko može postaviti pitanje
- Ljudi žele čuti vaše individualno iskustvo i dobiti uvid u jedinstvene pristupe i načine kako nešto rješavate
- Ušteda vremena kao motivator dolaska na edukaciju
- Što je hibridni pristup edukacijama? (primjer: Cohort based courses)
- Preuzmite odgovornost inspiriranja i motiviranja polaznika da se pokrenu (accountability)
- Dajte mogućost polaznicima (koji to žele) za kolaboriranje i umrežavanje (networking)
- Potaknite inspiraciju među polaznicima i 'otvorite im svijet' za drugačije razmišljanje
- Što više ne predstavlja toliku vrijednost na edukacijama?
- Kako se dokazati i etablirati na tržištu kao edukator u početku?
- Praktični problem fizičkih edukacija: treba li uključiti ručak u vaše edukacije?
Izdvajamo iz epizode
"Ponekad će ljudi doći na vašu edukaciju jer vas žele evaluirati kao stručnjaka kojeg žele angažirati za neku uslugu ili proizvod."