Turizam i hotelijerstvo suočavaju se s nikad većom nestašicom kvalitetnih djelatnika, a dio poslodavaca žali se da ljudi 'neće, ili ne znaju raditi'. Ugostitelji, napravite ono što je IT industrija napravila, suočena s istim problemom: sami investirajte u edukaciju svojih zaposlenika, jer neće drugi umjesto vas!
O problemu neadekvatnog kadra u ugostiteljstvu i hotelijerstvu razgovarali smo sa Svjetlanom Ranek Franjul, savjetnicom za kulturu uslužnosti i ophođenje s gostima. Svjetlana je objasnila kako se ugostitelji mogu uhvatiti tog velikog izazova educiranja vlastitog osoblja i koje sve dobrobiti čekaju ugostitelje koji investiraju u osoblje. Srećom pa su rješenja i dostupna, i pristupačna na hrvatskom tržištu.
Gošća: Svjetlana Ranek Franjul
Svjetlana je savjetnica za ophođenje s gostima. Edukacijama i savjetovanjima mijenja service mindset (stav) o kulturi uslužnosti kod zaposlenika u uslužnim djelatnostima, što za rezultat donosi bolju kvalitetu usluge, veći broj lojalnih gostiju te povećane i stabilnije prihode.
Svjetlana Ranek Franjul na internetu
Pogledajte video
Sadržaj epizode
- Svjetlana Ranek Franjul o neadekvatnom kadru u turizmu
- Ophođenje s gostima
- Edukacija kadra
- Važnost kvalitete usluge
- Reakcija na kritike
- Polazna točka kvalitete uslužnosti
- Odabir kadra
- Promjena mindseta
- Problemi tržišta rada
- Dodatne vrijednosti za zaposlenike
- Međusobno učenje
- Koje zaposlenike educirati
- Dobit od edukacije zaposlenika
- Plaća i odnos prema klijentima
Svjetlana Ranek Franjul, Eduza Show #44: