Višnja Željeznjak za sebe kaže da ne drži edukacije, nego isključivo radionice - i to isključivo za stručnjake koji žele podučavati online. Jedna od njenih grupnih online radionica jest radionica izmišljenog imena WorkShowUP, točnije "1% bolji edukacijski biznis: WorkShowUP za edukatore". Višnja će danas podijeliti lekcije koje je naučila nakon 28 održanih WorkShowUP radionica, čiji je koncept je prilično jedinstven i - sad se već može reći - i uspješan.
Pogledajte video
Sadržaj epizode:
- Koncept WorkShowUP-a
- Zašto raditi tjednu online radionicu
- Kako biti koristan u samo 45 minuta
- Eduza emisija o radionicama
- Kako brzo pripremiti radionicu
- Izazov kao format podučavanja
- Gejmifikacija edukativnog sadržaja
- Energija grupne radionice
- Kako do prvih polaznika
- Kako do novih polaznika
- Zašto ljudi dolaze i plaćaju
- Najveći problemi
- Kako u samo 60 minuta pripremiti video edukaciju
- Višnjina tajna misija
SPONZORI:
✨ Adverbilla vam pomaže zaposliti idealne kandidate:
koji znaju raditi, koje ne morate trenirati, i koje klasični portali za zapošljavanje ne dosežu. Javite se Adverbilli i zaposlite osobu za 2 tjedna: www.adverbilla.com
✨ Primajte sve natječaje javne nabave za vašu djelatnost putem emaila
Tisuće javnih nadmetanja iz Hrvatske, BiH i svih zemalja regije. Registrirajte se za besplatni probni period od 14 dana: www.briefing-nadmetanja.hr