Kako vlastite edukacije popuniti do zadnjeg sjedala, virtualnog ili onog pravog? Ponekad je to veliki izazov i vjerojatno nema edukatora kojeg loš odaziv ne plaši. Naše strepnje i strahove odagnat će Barbara Slade Jagodić, i sama poznata i hvaljena edukatorica koja se ne boji eksperimentirati, a i sama je stručnjakinja za digitalni marketing.
Barbara se već 20 godina bavi online komunikacijom, a jedna je od prvih web novinara, urednica, blogerica i community managera u Hrvatskoj. Inače je profesorica u zvanju, a još od držanja instrukcija u srednjoj školi uživa u prenošenju znanja. Kako i sama kaže, edukacije joj prirodno leže i ako nešto zna u životu, to je napisati tekst.
Nakon godina iskustva, pretočila je znanje i strast u posao te danas uspješno drži edukacije o content marketingu. Njezine su edukacije prilagođene korisnicima, a pojasnila nam je koliko je važno imati interakciju sa polaznicima edukacije te koristiti konkretne primjere, odnosno konkretizirati problem.
Barbarine blogove i savjete o SEO content marketingu možete čitati na njezinom webu slade.hr, ali i na drugim portalima gdje piše gostujuće postove, poput zeneinovac.com. Upravo nam je o važnosti gostujućih postova, radu na vidljivosti i prepoznatljivosti kroz podizanje zajednice na društvenim mrežama prije prodaje edukacija - Barbara ispričala u ovoj epizodi.
Barbara Slade Jagodić na internetu
Pogledajte video
Sadržaj epizode
- Uvod u emisiju: Zašto nitko ne dolazi na vaše edukacije? Barbara Slade Jagodić
- Koji su razlozi zbog kojih ljudi (ne) dolaze na edukacije?
- Edukacije prilagođene polaznicima & usmena predaja
- Zašto je važna interakcija s edukatorom i rad na konkretnim primjerima?
- Barbarina "zlatna sredina" za kvalitetne edukacije
- Je li Hrvatska zemlja znanja?
- Biznis treba biti zabavan!
- Prve edukacije - koje taktike donose instant rezultate, a koje dugoročne efekte?
- Što funkcionira, a što ne u promociji edukacija - i zašto?
- Kako i zašto pisati gostujuće postove na portalima?
- Dijeljenje znanja putem social postova i kako se nositi sa krađom tekstova i materijala
- Zašto je NAZIV edukacije strašno bitan, i kako napisati dobar naslov
- Kako osvijestiti ljude da imaju problem i potrebu za onime što vi nudite?
- Osobine dobrih i zanimljivih edukatora
- Prokletstvo znanja i spuštanje na razinu polaznika edukacije
- Zašto kreirati sadržaj na hrvatskom jeziku?
- Savjeti: kako i kada krenuti prodavati vlastite edukacije
Izdvajamo iz epizode
"Pomaži drugima bez fige u džepu! Stvarno se vrati!"