Višnja Željeznjak

Višnja Željeznjak

24.09.2024.

Zašto se bojimo pitati za recenzije? | Klara Frančišković

Koliko vas je strah tražiti recenzije za vaše proizvode ili usluge? I jeste li svjesni koliko svaki vaš post na društvenim mrežama utječe na percepciju vašeg brenda? U ovoj epizodi Eduza Showa, customer experience konzultantica Klara Frančišković dijeli svoje iskustvo o tome kako pravilno prezentirati svoj rad, kako reagirati na negativni feedback i zašto se bojimo pitati za recenzije.

Pogledajte video

Sadržaj epizode:

  1. Gošća: Klara Frančišković
  2. Važnost korisničkih recenzija
  3. Snaga društvenih mreža u oblikovanju percepcije
  4. Suočavanje s negativnim povratnim informacijama i javnim pritužbama
  5. Zašto se bojimo pitati za recenzije?
  6. Strategije za traženje i korištenje recenzija
  7. Važnost recenzija za edukatore
  8. Negativne recenzije i kako ih iskoristiti
  9. Savjeti za terapeute: anonimne recenzije
  10. Kako recenzije pomažu u marketingu
  11. Autentičnost recenzija i njihov utjecaj
  12. Klarin webinar: Recenzije - moćan čimbenik (ne)uspješnog poslovanja

GOŠĆA: KLARA FRANČIŠKOVIĆ

Klara Frančišković je konzultantica za Customer experience. Pomaže mikro, malim i srednjim poduzetnicima izgraditi korisničko iskustvo, o kojem će se pričati samo najbolje. Virtualna je asistentica čiji je cilj pomoći poduzetnicima da se fokusiraju na izgradnju poslovanja, a njoj prepuste sve zadatke koji im oduzimaju energiju da to učine.

Klara na internetu:

Eduza profil

Web EXPERTISE

LinkedIn


SPONZOR:

✨ Primajte sve natječaje javne nabave za vašu djelatnost putem emaila

Tisuće javnih nadmetanja iz Hrvatske, BiH i svih zemalja regije. Registrirajte se za besplatni probni period od 14 dana: www.briefing-nadmetanja.hr

Sviđa vam se ova epizoda?

Imamo još! Gledajte Eduza Show, tjedni video podcast uživo o poslovnim edukacijama, cjeloživotnom učenju i podučavanju. U goste dovodimo stručnjake s kojima razgovaramo o njihovim područjima stručnosti te znanjima i vještinama koja vam pomažu napredovati u karijeri i poslovanju.