Koliko vas je strah tražiti recenzije za vaše proizvode ili usluge? I jeste li svjesni koliko svaki vaš post na društvenim mrežama utječe na percepciju vašeg brenda? U ovoj epizodi Eduza Showa, customer experience konzultantica Klara Frančišković dijeli svoje iskustvo o tome kako pravilno prezentirati svoj rad, kako reagirati na negativni feedback i zašto se bojimo pitati za recenzije.
Pogledajte video
Sadržaj epizode:
- Gošća: Klara Frančišković
- Važnost korisničkih recenzija
- Snaga društvenih mreža u oblikovanju percepcije
- Suočavanje s negativnim povratnim informacijama i javnim pritužbama
- Zašto se bojimo pitati za recenzije?
- Strategije za traženje i korištenje recenzija
- Važnost recenzija za edukatore
- Negativne recenzije i kako ih iskoristiti
- Savjeti za terapeute: anonimne recenzije
- Kako recenzije pomažu u marketingu
- Autentičnost recenzija i njihov utjecaj
- Klarin webinar: Recenzije - moćan čimbenik (ne)uspješnog poslovanja
GOŠĆA: KLARA FRANČIŠKOVIĆ
Klara Frančišković je konzultantica za Customer experience. Pomaže mikro, malim i srednjim poduzetnicima izgraditi korisničko iskustvo, o kojem će se pričati samo najbolje. Virtualna je asistentica čiji je cilj pomoći poduzetnicima da se fokusiraju na izgradnju poslovanja, a njoj prepuste sve zadatke koji im oduzimaju energiju da to učine.
Klara na internetu:
SPONZOR:
✨ Primajte sve natječaje javne nabave za vašu djelatnost putem emaila
Tisuće javnih nadmetanja iz Hrvatske, BiH i svih zemalja regije. Registrirajte se za besplatni probni period od 14 dana: www.briefing-nadmetanja.hr