O edukaciji
Viđam to stalno: poduzetnici skupo plate izradu web stranica, ali od tih web stranica nemaju puno koristi nakon lansiranja. Ako ste i vi u toj situaciji, što možete napraviti?
Problemi često leže svugdje po cijelom webu i različitog su karaktera. Vi to kao vlasnik ne primjećujete jer ste previše subjektivni i preblizu vašem webu i vašem poslovanju da biste primijetili nešto što objektivni stručnjak primijeti u par sekundi. Evo nekoliko najčešćih problema:
- Vaše marketinške poruke kupcima su nejasne i oni uopće ne razumiju što vi nudite
- Dijelovi weba tehnički su oblikovani tako da stvaraju prepreke u prodaji
- Vaš je sadržaj manjkav, pa posjetitelji odlaze jer im ne odgovarate na ključna pitanja
- Navigacija po webu je konfuzna i posjetitelji odlaze radi lošeg korisničkog iskustva
- Ničime se ne ističete, pa posjetitelji nemaju razloga javiti se vama
Prijavite svoje web stranice na ovu interaktivnu radionicu uživo i vidjet ćete točno zašto i gdje štekaju marketinške poruke, tehnička oprema weba, prodajni elementi i sadržaj općenito. Moje recenzije su konstruktivne, praktične i uvijek ljubazne: nema ponižavanja ni izrugivanja! Uvijek polazim od toga da je svatko web napravio najbolje što je mogao i znao u datom trenutku. Zato nema razloga da oklijevate, prijavite svoj web na recenziju: koristite ovaj upitnik.
Na jednoj radionici najčešće stignem recenzirati do 3 poslovna weba. Čak i ako zbog velikog interesa publike vaš web ne dođe na red, gledajući recenzije drugih web stranica shvatit ćete kako te iste savjete primijeniti odmah na vašem webu. Jako puno tvrtki griješi na uvijek istim mjestima i na slične načine, neki moji savjeti gotovo da su univerzalni.
Što ćete naučiti?
- Vidjet ćete zašto neki dijelovi web stranica ne funkcioniraju i kako ih točno popraviti
- Moći ćete bolje napisati naslove, podnaslove i marketinške poruke da bi ih kupci shvatili
- Popravit ćete svoje web stranice tako što ćete primijeniti osnova upotrebljivosti web stranica (web usability) koje ćete naučiti na radionici
- Dobit ćete konkretne ideje što sve možete poboljšati na vašem webu, s prodajnog, marketinškog, sadržajnog i tehničkog aspekta
Sadržajne cjeline
Online radionica uživo sastoji se od dva dijela: RECENZIJE i PITANJA&ODGOVORI.
- [RECENZIJE - 30 min] Gledate mene kako uživo na podijeljenom ekranu recenziram do 3 poslovna weba i dajem konkretne savjete koje dijelove weba treba poboljšati, i kako točno
- [PITANJA I ODGOVORI - 30 min] Odgovaram na pitanja polaznika - pitanja tijekom radionice postavljate ili uživo putem kamere i mikrofona, ili putem tekstualnog chata
[BONUS NAKON SVAKE RADIONICE] Link na snimku radionice dolazi na email. Polaznici mogu zatražiti linkove na snimke prethodnih radionica, po želji.
Ciljana publika
- Mali poduzetnici koji su sami sebi napravili web stranice
- Marketingaši koji su odgovorni za ostvarivanje konkretnih poslovnih rezultata putem web stranica
- Vlasnici poslovnih web stranica koji žele dobiti objektivno, ali prijateljsko stručno mišljenje o web stranicama
BONUS ZA PRIJAVITELJE WEBOVA: BESPLATNA PROMOCIJA! Adresu prijavljenog weba, kao i vašu djelatnost i ponudu vidjet će svi polaznici radionice.