Traje Ljubičasti tjedan / Black Friday! Na edukaciji kliknite "Rezervirajte termin" i upišite kupon LJUBIČASTI2024 da snizite cijenu edukacije.

Istražite i uštedite

1 na 1 radionica

Brand strategija za pružatelje usluga

Što čini vaš rad i vašu tvrtku jedinstvenima? Kako se predstaviti u javnosti? Kako osigurati da vaša web stranica i društvene mreže ostavljaju profesionalan i upečatljiv dojam na potencijalne klijente?
Kroz zajednički individualni rad razvit ćemo jasno definiranu brand strategiju vaše uslužne tvrtke baziranu na vašim temeljnim vrijednostima.

  • Nela Dunato
Nela Dunato
Brand strategija za pružatelje usluga

Ova edukacija trenutno nema aktivan termin - ali vaš upit može potaknuti edukatora da ga otvori! Javite se edukatoru, ništa ne košta pitati.

O edukaciji

Vaša tvrtka pruža jedinstvene i izvanredne usluge – zašto je onda vaš brand tako dosadan?

Možda već znate da snažan brand može pomoći vašoj tvrtki da:

  • bude upečatljiva i pamtljiva
  • istakne se među ostalim tvrtkama
  • izgleda vjerodostojno i profesionalno
  • privuče vaše idealne klijente
  • potakne ljude da vas preporučaju drugima
  • podignete cijene i više zarađujete

No još uvijek ne znate kako stvoriti profesionalan i upečatljiv brand? Pitate se kako odrediti što vaš rad čini jedinstvenima i kako to iskoristiti na svojoj web stranici, marketingu i vizualnom identitetu?

Voljeli biste znati kako dočarati suradnicima (dizajnerima, fotografima, copywriterima, virtualnim asistentima, marketinškim stručnjacima) što želite postići kako biste izbjegli nesporazume i nezadovoljavajuće rezultate?

Smjernice i detaljan plan koji definira kako se tvoja tvrtka prezentira u javnosti i komunicira s klijentima naziva se brand strategija.

Moja metodologija razvoja brand strategije, koju sam opisala u knjizi “The Human Centered Brand”, kreće od temeljnih vrijednosti i načina na koji one utječu na naš način rada, odabir klijenata i prezentaciju kroz različite medije.

Ovaj pristup je praktičan i jednostavan, bez obzira na to koliko iskustva imate s marketingom.

Ova privatna radionica održava se u 3 koraka:

✍🏻 1. Samostalna priprema

Prije zakazanog savjetovanja, potrebno je djelomično ispuniti vodič Stvori svoj jedinstveni brand. Ovaj vodič možete u bilo kojem trenutku besplatno preuzeti na mojoj web stranici.

👩🏻‍💻 2. Savjetovanje

Savjetovanje se održava u obliku video-poziva na platformi Google Meet, trajanja do 2 sata. Tijekom savjetovanja zajedno prolazimo kroz vodič Stvori svoj jedinstveni brand, rješavamo nedoumice i definiramo elemente brand strategije koji su najvažniji za vaše poslovanje.

Video-poziv je moguće snimiti na zahtjev.

U pozivu mogu sudjelovati najviše dvije osobe iz iste tvrtke. Za veće timove prikladnija je cjelodnevna radionica uživo.

📃 3. Dokument brand strategije

Bilješke s održanog savjetovanja potrebno je organizirati i spremiti u obliku koji se može distribuirati ostalim zaposlenicima i suradnicima. U tu svrhu isporučit ću jasan i pregledan dokument brand strategije koji sadrži sve bitne informacije, a koji po se potrebi kroz kontinuiranu suradnju može dorađivati.

Brand strategija koju zajedno izradimo koristit će svim budućim suradnicima (dizajnerima, fotografima, copywriterima, virtualnim asistentima, marketinškim stručnjacima) da vam pruže što kvalitetniju uslugu.

Što ćete naučiti?

  • Definirati osnovne elemente brand strategije za vašu tvrtku.
  • Identificirati prilike za diferencijaciju na tržištu.
  • Gotovi tekst jedinstvene ponude vrijednosti koju možete kopirati na web stranicu i druge promotivne materijale.
  • Dokument brand strategije koji možete sačuvati i podijeliti sa svojim suradnicima.

Sadržajne cjeline

Radionica obuhvaća sljedeće teme:

  1. Temeljne vrijednosti tvrtke
  2. Jedinstvena ponuda vrijednosti – po čemu se vaša tvrtka razlikuje od konkurencije
  3. Glas branda i teme koje privlače publiku
  4. Definiranje idealnih klijenata i kako se s njima povezati
  5. Određivanje estetskih značajki vizualnog identiteta

Ovisno o dostupnom vremenu i interesu, možemo se posebno posvetiti temama koje su vama najvažnije (slogan, misija tvrtke, moodboard, itd.)

Ciljana publika

  • Pružatelji intelektualnih usluga (poslovni konzultanti, odvjetnici, inženjeri, virtualni asistenti, prevoditelji, edukatori, itd.)
  • Pružatelji kreativnih usluga (arhitekti, dizajneri, programeri, marketinške agencije, fotografi, videografi, audio producenti, itd.)
  • Pružatelji osobnih usluga (liječnici, terapeuti, saloni ljepote, osobni treneri, instruktori yoge, pilatesa, borilačkih vještina, itd.)

Individualna radionica je namijenjena vlasnicima tvrtki, obrtnicima i freelancerima koji pružaju usluge svojim klijentima.

Ova radionica idealan je temelj za početak poslovanja na kojem kasnije možete izgraditi originalan i atraktivan vizualni identitet te kvalitetnu web stranicu. Također je preporučam ako poslujete već dulje vrijeme, ali niste zadovoljni rezultatima svojih marketinških kampanja ili želite značajno unaprijediti svoju poslovnu komunikaciju i položaj na tržištu.

Usluga nije namijenjena tvrtkama koje prodaju proizvode masovne proizvodnje.

Edukatori

Nela Dunato
Nela Dunato
Dobra vila dizajna ✨ Stručnjakinja za branding malih tvrtki

Nela je dizajnerica vizualnih komunikacija iz Rijeke. Dizajnom se profesionalno bavi od 2005. godine, a 2013. pokrenula je vlastiti studio Nela Dunato Art & Design. Ima bogato iskustvo iz područja dizajna vizualnih identiteta za konzultantske tvrtke, udruge i edukativne ustanove. Autorica je priručnika o brendiranju za pružatelje usluga i kreativce “The Human Centered Brand”.

Od 2016. do 2019. radila je kao instruktorica tečaja grafičkog dizajna i Adobe alata na Pučkom otvorenom učilištu Algebra u Rijeci.

Također od 2016. nadalje surađuje s riječkim StartUp inkubatorom, Gradskom knjižnicom Rijeka, Znanstveno-tehnologijskim parkom Sveučilišta u Rijeci te brojnim drugim organizacijama za čije korisnike održava edukacije o brandingu, dizajnu i marketingu.

Recenzije

5,0

1

ocjena
(korisnika koji su dali ocjenu)

1

recenzija
(korisnika sa komentarom)
Sanja Veletanlić

Radionica mi je bila korisna jer mi je pomogla verbalizirati vrijednosti i težnje koje su često samo u glavi. Nela vas stručno vodi kroz proces u kojem zajedno s njom dolazite do odgovora na pitanje "Tko sam ja? (kao brand)", a onda i kako to najbolje prezentirati drugima, i tako privući ono što želimo. Krajnji rezultat je nadmašio moja očekivanja, koja nisu bila mala.