O edukaciji
Vaša tvrtka pruža jedinstvene i izvanredne usluge – zašto je onda vaš brand tako dosadan?
Možda već znate da snažan brand može pomoći vašoj tvrtki da:
- bude upečatljiva i pamtljiva
- istakne se među ostalim tvrtkama
- izgleda vjerodostojno i profesionalno
- privuče vaše idealne klijente
- potakne ljude da vas preporučaju drugima
- podignete cijene i više zarađujete
No još uvijek ne znate kako stvoriti profesionalan i upečatljiv brand? Pitate se kako odrediti što vaš rad čini jedinstvenima i kako to iskoristiti na svojoj web stranici, marketingu i vizualnom identitetu?
Voljeli biste znati kako dočarati suradnicima (dizajnerima, fotografima, copywriterima, virtualnim asistentima, marketinškim stručnjacima) što želite postići kako biste izbjegli nesporazume i nezadovoljavajuće rezultate?
Smjernice i detaljan plan koji definira kako se tvoja tvrtka prezentira u javnosti i komunicira s klijentima naziva se brand strategija.
Moja metodologija razvoja brand strategije, koju sam opisala u knjizi “The Human Centered Brand”, kreće od temeljnih vrijednosti i načina na koji one utječu na naš način rada, odabir klijenata i prezentaciju kroz različite medije.
Ovaj pristup je praktičan i jednostavan, bez obzira na to koliko iskustva imate s marketingom.
Ova privatna radionica održava se u 3 koraka:
✍🏻 1. Samostalna priprema
Prije zakazanog savjetovanja, potrebno je djelomično ispuniti vodič Stvori svoj jedinstveni brand. Ovaj vodič možete u bilo kojem trenutku besplatno preuzeti na mojoj web stranici.
👩🏻💻 2. Savjetovanje
Savjetovanje se održava u obliku video-poziva na platformi Google Meet, trajanja do 2 sata. Tijekom savjetovanja zajedno prolazimo kroz vodič Stvori svoj jedinstveni brand, rješavamo nedoumice i definiramo elemente brand strategije koji su najvažniji za vaše poslovanje.
Video-poziv je moguće snimiti na zahtjev.
U pozivu mogu sudjelovati najviše dvije osobe iz iste tvrtke. Za veće timove prikladnija je cjelodnevna radionica uživo.
📃 3. Dokument brand strategije
Bilješke s održanog savjetovanja potrebno je organizirati i spremiti u obliku koji se može distribuirati ostalim zaposlenicima i suradnicima. U tu svrhu isporučit ću jasan i pregledan dokument brand strategije koji sadrži sve bitne informacije, a koji po se potrebi kroz kontinuiranu suradnju može dorađivati.
Brand strategija koju zajedno izradimo koristit će svim budućim suradnicima (dizajnerima, fotografima, copywriterima, virtualnim asistentima, marketinškim stručnjacima) da vam pruže što kvalitetniju uslugu.
Što ćete naučiti?
- Definirati osnovne elemente brand strategije za vašu tvrtku.
- Identificirati prilike za diferencijaciju na tržištu.
- Gotovi tekst jedinstvene ponude vrijednosti koju možete kopirati na web stranicu i druge promotivne materijale.
- Dokument brand strategije koji možete sačuvati i podijeliti sa svojim suradnicima.
Sadržajne cjeline
Radionica obuhvaća sljedeće teme:
- Temeljne vrijednosti tvrtke
- Jedinstvena ponuda vrijednosti – po čemu se vaša tvrtka razlikuje od konkurencije
- Glas branda i teme koje privlače publiku
- Definiranje idealnih klijenata i kako se s njima povezati
- Određivanje estetskih značajki vizualnog identiteta
Ovisno o dostupnom vremenu i interesu, možemo se posebno posvetiti temama koje su vama najvažnije (slogan, misija tvrtke, moodboard, itd.)
Ciljana publika
- Pružatelji intelektualnih usluga (poslovni konzultanti, odvjetnici, inženjeri, virtualni asistenti, prevoditelji, edukatori, itd.)
- Pružatelji kreativnih usluga (arhitekti, dizajneri, programeri, marketinške agencije, fotografi, videografi, audio producenti, itd.)
- Pružatelji osobnih usluga (liječnici, terapeuti, saloni ljepote, osobni treneri, instruktori yoge, pilatesa, borilačkih vještina, itd.)
Individualna radionica je namijenjena vlasnicima tvrtki, obrtnicima i freelancerima koji pružaju usluge svojim klijentima.
Ova radionica idealan je temelj za početak poslovanja na kojem kasnije možete izgraditi originalan i atraktivan vizualni identitet te kvalitetnu web stranicu. Također je preporučam ako poslujete već dulje vrijeme, ali niste zadovoljni rezultatima svojih marketinških kampanja ili želite značajno unaprijediti svoju poslovnu komunikaciju i položaj na tržištu.
Usluga nije namijenjena tvrtkama koje prodaju proizvode masovne proizvodnje.