O edukaciji
Tržište se mijenja brzo i dinamično, baš kao i potrebe (budućih) klijenata. „Samo dobar proizvod“ više nije dovoljan - uz njega je potrebno vezati i priču koja će ga predstaviti ciljanoj publici i uspješno izdvojiti iz buke konkurencije.
Pomažemo vam kreirati baš takvu business priču, s kojom ćete uspješno i baš u svome stilu dočekati promjene koje stižu tržištu te ih okrenuti ravno u svoju korist. Cilj je da sve naučeno na radionici već od ponedjeljka možete konkretno primijeniti u svojoj business praksi – i svoju priču voditi potpuno samostalno!
Zašto upisati business storytelling radionicu?
- steći ćete stručne i pouzdane temelje za daljnje samostalno upravljanje svojom business pričom
- naučit ćete kako pričom poboljšati prodaju, a istodobno smanjiti trošak poslovanja
- praktične vježbe uz feedback voditeljice
- mogućnost individualnog savjetovanja
- mogućnost business umrežavanja s ostalim polaznicima
Što ćete naučiti?
- Što dobra priča čini za vaš proizvod/uslugu
- Kako dobra priča zarađuje za vas
- Kako dobra priča smanjuje vaše troškove u poslovanju
- Kako kreirati i voditi svoju business priču
- Kako pričom privući (i zadržati) klijente
- Najveći mitovi o business storytellingu (i kako na njih ne nasjesti u praksi)
- Najveće greške koje činimo u business storytellingu (i kako ih izbjeći na vlastitoj koži)
- Što su vježbe business storytellinga i kako ih samostalno izvoditi kod kuće
Sadržajne cjeline
Radionica se sastoji od teoretskog i praktičnog dijela. Teoretski dio uključuje pripremljene audiovizualne i tiskane materijale s konkretnim primjerima koji prate predavanje. Praktični dio uključuje demonstriranje, mentorstvo i feedback voditeljice.
- [--- TEORETSKI DIO ---]
- Uvod u business storytelling
- Kratka povijest business storytellinga
- Važnost business storytellinga u komunikaciji s klijentima
- Važnost business storytellinga za prodaju
- Primjeri dobre i ne baš dobre prakse
- [--- PRAKTIČNI DIO ---]
- Praktične vježbe (u grupi, u paru i individualno)
- Simulacije situacija za primjenu naučenog (simulacija business sastanka, izlaganja prezentacije i dr.)
- Vježbe slušanja
- Vježbe dikcije
- Vježbe javnog nastupa
Nakon radionice, polaznici po želji mogu iskoristiti mogućnost individualnog sata s voditeljicom u dogovorenom terminu i po sniženoj cijeni.
Ciljana publika
- Poduzetnici
- Pokretači startupova
- Voditelji timova
- Marketing, content i social management stručnjaci
- Svi koji žele praktično ovladati vještinama business storytellinga
Radionica je namijenjena svim razinama predznanja polaznika, od početnika do naprednih.