Webinar

Komunikacija o cijeni usluge

Kako da cijena bude kupcima privlačna, a isplativa za pružatelje usluge?

Kako da komunicira kvalitetu, a da visinom ne odbije postojeće i potencijalne klijente?

NOVI webinar pomaže odrediti cijenu i komunicirati vrijednost za novac.

  • Nela Kačmarčik – Maduna
Nela Kačmarčik – Maduna
Komunikacija o cijeni  usluge

Ova edukacija trenutno nema aktivan termin - ali vaš upit može potaknuti edukatora da ga otvori! Javite se edukatoru, ništa ne košta pitati.

O edukaciji

Intenzivna radionica koja donosi rezultate:

  • Jasnoću oko tržišne logike balansa ponude i tražnje
  • Modele i alate za komunikaciju vrijednosti ponude
  • Upute za analizu tržišta i prikupljanje vrijednih informacija od postojećih kupaca
  • Formule za kalkulacije cijena isplativih za ponuđače i privlačnih za potrošače

Što ćete naučiti?

  • Metode za provjeru očekivanja postojećih kupaca i njihovu spremnost plaćanja
  • Formule za formiranje ponude neodoljive idealnim kupcima
  • Jasnoća komunikacije koja opravdava cijenu (bez knedle u grlu)
  • Kalkulacije budućih prihoda uz moguće promjene cijene

Sadržajne cjeline

Webinar uživo daje priliku za diskusiju i odgovore na specifična pitanja.

  1. Kako postaviti cijenu svoje usluge i kako komunicirati promjenu
  2. Definiranje neodoljive ponude, odnosno njenih sastojaka, kvalitete i konkurentske prednosti
  3. Šta zapravo prodajemo i ko (šta) nam je konkurencija?
  4. Kome se obraćamo, odnosno ko su nam (potencijalni ili idealni) kupci ili klijenti?
  5. Koliko nas košta da ponudimo neodoljivu ponudu?
  6. Kako izgovoriti cijenu (napisati ponudu) bez knedle u grlu?

Rezultat rada su primjenjivi savjeti i plan.

Ciljana publika

  • Poduzetnicama koje nude kvalitetne usluge
  • Početnicima u uslužnim profesijama, posebno vezanim za online komunikacije
  • Pružateljima usluga koji žele povisiti cijene


Edukatori

Nela Kačmarčik – Maduna
Nela Kačmarčik – Maduna
Mentorica za strateške komunikacije

Svoje znanje i iskustvo pretvaram u mentorske i edukativne programe kako bih polaznicima pomogla da razumiju pravila ekonomije i razviju poslovne vještine. Kontinuirano se educiram, učeći od vodećih svjetskih stručnjaka bihevioralne ekonomije, marketinga i poslovnih komunikacija, te prateći najbolje primjere kreativnih industrija. Oni koji me znaju kažu da "vidim rješenja prije nego što mnogi postanu svjesni problema", a moj životni princip je da tražim rješenja umjesto da brinem o problemima. To je moja Misija Moguće. Doktorirala sam ekonomiju, magistrirala menadžment, i profesionalno se bavim komunikacijama više od 25 godina, uključujući 20 godina UN službe.

Recenzije

Za sada nema recenzija. Možda baš Vi ostavite prvu?