O edukaciji
Ova edukacija namijenjena je poslovnim korisnicima koji žele unaprijediti svoje vizualne vještine i naučiti kako kreirati sadržaj za društvene mreže koji je autentičan, vizualno privlačan i usklađen s njihovim vrijednostima, uz ključni cilj: postići sve to uz minimalno ulaganje vremena.
Što ćete naučiti?
- Kako kreirati strategiju objavljivanja na društvenim mrežama uz korištenje stupova sadržaja
- Što je to psihologija kupca i kako definirati buyer personu
- Meta business suite: Kako planirati i zakazivati sadržaj za Instagram i Facebook
- Planiranje Instagram feeda, izrada carousela, organizacija projekata u Canvi te izrada vizualnog identiteta
- Kako kreirati predloške za društvene mreže za maksimalnu uštedu vremena i odličan vizualni dojam
- Kako u Canvi kreirati najpopularniji sadržaj za društvene mreže: reelse
Sadržajne cjeline
- Što je to idealni kupac i kako ga definirati: Zbog čega je važno imati strategiju, kako kreirati atraktivan copy.
- Psihologija prodaje, kupaca i određivanja cijene.
- Meta business suite: što su stupovi sadržaja, kako isplanirati i zakazati sadržaj te pročitati analitiku.
- Osnove kreiranja objava za društvene mreže u Canvi: Naučit ćemo na koje sve načine kreirati projekt, kako kreirati mapu radi lakše organizacije te što su sve elementi Canve i kako manipulirati njima.
- Kako kreirati predloške u skladu s vizualnim identitetom: Osim toga, naučit ćemo i kako isplanirati Instagram feed na vizualno atraktivan način.
- Izrada reelsa u Canvi: Carouseli su odlični, no jedna vrsta Instagram sadržaja i dalje prednjači po popularnosti, a to su svakako REELSI koji, uz malo truda, mogu izgledati fenomenalno!
Dosadašnjim radom kroz naše ruke prošle su na stotine polaznika. Uz podršku kroz ovu edukaciju dobit ćete vrijedna znanja koja možete odmah implementirati u svoje poslovanje, dok ćete istovremeno imati podršku mentorica koje će vas voditi kroz cijeli proces.
Također, kod nas nema kompliciranih riječi i primjera - sve što radimo približit ćemo vam kako biste sve preneseno mogli razumjeti i odmah i
Ciljana publika
- Poduzetnice početnice koje ne znaju odakle krenuti s kreiranjem sadržaja za društvene mreže
- Poslovni korisnici koji žele uštedjeti na vanjskim suradnicima i preuzeti kreiranje sadržaja za društvene mreže u svoje ruke
- Poduzetnice koje žele kreirati sadržaj učinkovito i uz značajnu uštedu vremena
Eukacija je namijenjena osobama koje mogu prisustvovati uživo, utorkom u 10:00 sati iz razloga što je predavanje interaktivno, a komunikacija dvosmjerna.