Radionica

Kreiramo mapu korisničkog puta

Čak 67% korisnika napušta web stranice i aplikacije zbog lošeg korisničkog iskustva, a prema istraživanjima, 88% njih se nikad ne vraća nakon negativnog iskustva. Koje to sve prilike propuštate kako bi vas posjetitelji upoznali, proizvod ili uslugu koju nudite i u konačnici kupili nešto?

  • Klara Frančišković
Klara Frančišković
Kreiramo mapu korisničkog puta

Odaberite termin i lokaciju

Cijena

O edukaciji

Svaki izgubljeni kupac predstavlja izgubljeni prihod. Dok konkurencija optimizira svako dodirnu točku s korisnicima, tvoje poslovanje možda propušta tisuće eura potencijalne zarade svakog mjeseca. Frustrirajuće je ulagati u marketing, a ne vidjeti rezultate zbog neoptimiziranog korisničkog putovanja.

Kroz kreiranje korisničke mape stavljamo se u cipele naših korisnika.

Korisnički put obuhvaća interakciju koju kupac ima kroz sve kanale, uređaje i dodirne točke u svim fazama životnog ciklusa – od svijesti do lojalnosti.

Kroz interaktivnu radionicu doznaj koje mogućnosti i ideje još čuče neiskorištene.

Što ćete naučiti?

  • Kreirati jedinstveno korisničko putovanje koje vaša konkurencija ne može lako kopirati!
  • Integrirati emocionalnu inteligenciju u svaki korak vašeg prodajnog procesa
  • Prepoznati neizrečene potrebe korisnika
  • Uspostaviti sustav povratnih informacija koji pretvara kritike u prilike za rast

Sadržajne cjeline

  1. Upoznajmo Customer journey mapu
  2. Izrada customer journey mape i analiza iste nakon izrade

Ciljana publika

  • vi ste mikro ili malo poduzeće koje nudi proizvode ili usluge
  • želite pružiti vašim korisnicima nezaboravno korisničko iskustvo
  • imate osjećaj da vam nedostaje ideja i mogućnosti kako bi vaše poslovanje raslo
  • želite vašim korisnicima pružiti novu i drugačiju vrijednost


Edukatori

Klara Frančišković
Klara Frančišković
Virtual assistant | Customer experience consultant

Konzultantica za Customer experience, pomažem mikro, malim i srednjim poduzetnicima izgraditi korisničko iskustvo, o kojem će se pričati samo najbolje. Virtualna asistentica čiji je cilj pomoći poduzetnicima da se fokusiraju na izgradnju poslovanja, a meni prepuste sve zadatke koji im oduzimaju energiju da to učine.

Recenzije

5,0

3

ocjena
(korisnika koji su dali ocjenu)

3

recenzija
(korisnika sa komentarom)
Višnja Željeznjak

Dobila sam hrpu konkretnih i personaliziranih savjeta kako točno unaprijediti korisničko iskustvo za Eduzu u svakom koraku buyer journeya. Posebno mi je bilo vrijedno što sam dobila sasvim novi pogled na stvari o kojima već i sama razmišljam, ali iz drugog aspekta gledanja kojeg se ja ili nisam sjetila, ili tim aspektima nisam dodijelila dovoljno visoku razinu prioriteta. Sad znam prioritete.

Darko Mareš

Kroz konkretni primjer i direktni rad na radionici mi je dosta stvari jasnije nakon prolaska ove radionice. Vrlo intuitivno napravljeno a opet se čovjek inače ne sjeti sam razmišljati na taj način o nečemu što nam je u uslužnim djelatnostima ustvari jedino važno - sami korisnik i način na koji on doživljava taj put kroz našu uslugu. Hepi što sam ovo prošao <3

Svjetlana Ranek Franjul

Odlična radionica nakon koje imate vlastitu customer journey mapu u ruci (ili barem kostur koji možete još razrađivati).Vidi se da Klara ima puno iskustva u tom području i odlično nam je pojašnjavala na primjerima iz prakse.Preporučila bi radionicu za svakog poduzetnika bilo koje veličine firme.