O edukaciji
Svaki izgubljeni kupac predstavlja izgubljeni prihod. Dok konkurencija optimizira svako dodirnu točku s korisnicima, tvoje poslovanje možda propušta tisuće eura potencijalne zarade svakog mjeseca. Frustrirajuće je ulagati u marketing, a ne vidjeti rezultate zbog neoptimiziranog korisničkog putovanja.
Kroz kreiranje korisničke mape stavljamo se u cipele naših korisnika.
Korisnički put obuhvaća interakciju koju kupac ima kroz sve kanale, uređaje i dodirne točke u svim fazama životnog ciklusa – od svijesti do lojalnosti.
Kroz interaktivnu radionicu doznaj koje mogućnosti i ideje još čuče neiskorištene.
Što ćete naučiti?
- Kreirati jedinstveno korisničko putovanje koje vaša konkurencija ne može lako kopirati!
- Integrirati emocionalnu inteligenciju u svaki korak vašeg prodajnog procesa
- Prepoznati neizrečene potrebe korisnika
- Uspostaviti sustav povratnih informacija koji pretvara kritike u prilike za rast
Sadržajne cjeline
- Upoznajmo Customer journey mapu
- Izrada customer journey mape i analiza iste nakon izrade
Ciljana publika
- vi ste mikro ili malo poduzeće koje nudi proizvode ili usluge
- želite pružiti vašim korisnicima nezaboravno korisničko iskustvo
- imate osjećaj da vam nedostaje ideja i mogućnosti kako bi vaše poslovanje raslo
- želite vašim korisnicima pružiti novu i drugačiju vrijednost