O edukaciji
Trendovi govore da će zanimanje DATA ANALYST biti jedno od najtraženijih zanimanja idućeg desetljeća. Iz tog razloga okupili smo tim vrhunskih stručnjaka iz 6 područja i kreirali 100 sati potpuno novog i jedinstvenog programa koji će vam omogućiti ulazak u ovaj fantastičan svijet podataka. Osnova i baza su stvarni primjeri iz prakse koji se obrađuju kroz kontroling i još 5 područja, članovi tima koriste iste primjere i razvijaju ih od početka događaja do zaključnog mišljenja.
Došlo je vrijeme u kojem podataka ima i previše, ali je malo pravih uvida, ključnih informacija i mudrosti. Svaki dan niću novi alati, snažan je fokus na njima, a puno manje na suštini – svrsi zbog kojeg alati postoje. Implementiranu tehnologiju rijetko tko zna ispravno i u velikoj mjeri – koristiti, a tehnologija se razvija brže no što menadžeri od toga mogu imati koristi.
Što ćete naučiti?
- Kontroling – temelj i ishodište, početak i kraj
- DWH – različiti DWH modeli za različite djelatnosti
- Uređeni podatkovni sustav – baze podataka i data management
- Prikupljanje, centraliziranje, konsolidiranje, skladištenje podataka, modeliranje podataka
- Primjena data analytics alata, tehnike podatkovnih analiza
- Alati za BI
- PowerBI, Python
- Matematika i statistika za data analytics – linearna regresija, prediktivna analitika, forecasting, trend vrijednosti, variance, korelacije, kauzalnosti
- Storytelling na podlozi kontrolinga
- Vizualizacija uz IBCS
Sadržajne cjeline
- JASMINA OČKO – Kontroling i storytelling
- MARIO KORBAR – DWH i data management
- TONI MILUN – Statistika za data analytics
- DENNIS RAMULIĆ – PowerBI
- DAVOR LOZIĆ – Python
- UNA H.ARAPOVIĆ – vizualizacija sa alatima po pravilima IBCS-aa
Ova edukacija doprinos je kvalitetnijem razumijevanju zašto su informacije „nafta 21. stoljeća“ i što sa podacima treba učiniti da dosegnemo iskoristivu mudrost.
Ciljana publika
- Kontrolerima koji se pripremaju za iduće desetljeće
- Podatkovnim analitičarima koji žele postati poslovni analitičari/razumjeti business
- Menadžerima koji misle analitički i žele razumjeti što je „ispod izvještaja“
- Marketing-analitičarima koji analiziraju tržišta, kupce, marketinške kampanje (osim digitalnih)
- Programerima koji žele postati poslovni analitičari /razumjeti business
- Računovođama i financijašima koji se usmjeravaju prema kontrolingu i internim korisnicima
- Svima koji smatraju da je data-analyst zanimanje budućnosti
Edukacija se odvija uživo u Kontroling centru Kognosko u Zagrebu na hrvatskom jeziku.