O edukaciji
Design Thinking je kreativan proces rješavanja problema i kreiranja novih ideja.
Može se opisati kao disciplina koja koristi senzibilitet i metode dizajnera s ciljem da se potreba krajnjeg korisnika poveže s onim što je tehnološki izvedivo i poslovno održivo pri tome stvarajući dodanu vrijednost za krajnjeg korisnika i kompaniju.
Design Thinking metodologija je primjenjiva u gotovo svim industrijama - od telekoma, bankarstva, obrazovanja, zdravstva, poljoprivrede, zrakoplovstva ...
Dokazala je svoju vrijednost kroz čitav niz uspješno implementiranih inovativnih proizvoda i usluga koje su dizajnirane primjenom ove metodologije.
Što ćete naučiti?
- Naučit ćeš što je Design Thinking (a što nije)
- Ovladat ćeš Design Thinking metodologijom
- Proći ćeš svih 5 faza Design Thinking procesa
- Naučit ćeš kako Design Thinking možeš primijeniti u svom okruženju
- Upoznat ćeš najbolje prakse primjene Design Thinking metodologije na proizvodima, uslugama i procesima
Sadržajne cjeline
- Design Thinking okvir
- Design Thinking principi i mindset
- 5 Design Thinking faza: empatija, definicija, ideacija, prototipiranje i testiranje
- Kako primijeniti Design Thinking metodologiju u različitim okruženjima
- Najbolji Design Thinking primjeri i prakse
Ciljana publika
- Želiš naučiti kako kreirati rješenja koja su cjelovita i po mjeri krajnjeg korisnika
- Odgovoran si za procese i želiš naučiti kako ih unaprijediti - identificirati probleme i osmisliti inovativna rješenja
- Radiš u HR i želiš naučiti kako stvoriti bolje radno okruženje
- Spreman si sagledati stvari iz različitih kutova i prihvatiti nove spoznaje
- Voliš kombinirati znanja i vještine iz različitih područja
- Znaš i prihvaćaš da ne znaš (baš) sve
- Zanimaju te kreativni načini razmišljanja