Traje Ljubičasti tjedan / Black Friday! Na edukaciji kliknite "Rezervirajte termin" i upišite kupon LJUBIČASTI2024 da snizite cijenu edukacije.

Istražite i uštedite

Modul

Dodana vrijednost kao element kalkulacije cijena

Dobrodošli u svijet kalkulacija!
Ovaj modul dio je programa "Kalkulacije cijena". Pokazuje kako formirati dodanu vrijednost proizvodima i uslugama i uvrstiti je u kalkulacije cijena.
Budite sigurni u svoju dodanu vrijednost. Usvojite znanje kako ju formirati i komunicirati tako da to kupac/klijent razumije i percipira. To vam omogućava više prodajne cijene, a time i bolji poslovni rezultat.

Prijavom na 2 modula po izboru, 1. modul "Osnove kalkulacija" za vas je BESPLATAN!

  • Dubravka Lacić
Dubravka Lacić
Dodana vrijednost kao element kalkulacije cijena

Odaberite termin i lokaciju

Cijena

O edukaciji

Stvoriti dodanu vrijednost i znati je pravilno ugraditi u cijenu zahtjevan je posao. Pretpostavlja dobro poznavanje vlastitih proizvoda/usluga, kao i konkurentskih, poznavanje načina rada s kupcima/klijentima, trenutne ponude i zahtjeva tržišta.

Razlika u cijeni koju možemo ostvariti dodavanjem vrijednosti proizvodima i uslugama može se znatno razlikovati. Ovisi konkurenciji, vrsti djelatnosti i načinu rada.

Ovim modulom usvojite znanje o izvorima dodane vrijednosti i njenoj primjeni kao sastavnog elementa u kalkulaciji vaših cijena. Modul obuhvaća primjere različitih izvora i načina formiranja dodane vrijednosti.

Što ćete naučiti?

  • Usvojiti temeljna pravila koja su važna pri formiranju dodane vrijednosti
  • Razumjeti koji čimbenici i kako utječu na dodanu vrijednost
  • Usvojiti znanje kako je moguće formirati dodanu vrijednost
  • Razumjeti vijek trajanja i redefiniranje dodane vrijednosti
  • Razviti način razmišljanja koji potiče formiranje dodane vrijednosti i njeno uvrštavanje u kalkulacije cijena
  • Steći sposobnost prilagodbe različitim situacijama koje od vas zahtijevaju izradu formiranje ili redefiniranje dodane vrijednosti

Sadržajne cjeline

Omogućite si stvaranje boljih poslovnih rezultata i imidža vaših proizvoda ili usluga kroz izgradnju vlastite dodane vrijednosti.

  1. Definicija, smisao i komunikacija dodane vrijednosti
  2. Formiranje dodane vrijednosti proizvoda
  3. Dodana vrijednost u brandu i marketingu
  4. Tradicijska i povijesna dodana vrijednost
  5. Dodana vrijednost u uslugama
  6. Komunikacija dodane vrijednosti kod izvoza
  7. Inovacije kao izvor dodane vrijednosti
  8. Kako dodanu vrijednost ukalkulirati u cijenu?

Naučite kako formirati dodanu vrijednost i ugraditi je u prodajne cijene.

Ciljana publika

  • poduzetnici / vlasnici / direktori koji žele formirati dodanu vrijednost svojih proizvoda ili usluga (neovisno o djelatnosti i veličini poslovnog subjekta)
  • svi koji su uključeni u kalkulacije ili odlučuju o cijenama proizvoda, robe ili usluga
  • direktori, voditelji ili djelatnici prodaje
  • svi koji smatraju da je znanje o dodanoj vrijednosti i kalkulacijama cijena važno za njihov rad
  • svi koji se pripremaju za menadžerske uloge bez obzira na hijerarhijsku razinu
  • svi koji žele unaprijediti svoja znanja iz područja dodane vrijednosti kao elementa kalkulacija cijena i doprinosa u jačanju branda

Pridružite se ovom modulu i stečena znanja odmah primijenite na vlastito poslovanje. Upravljate suvereno svojim prihodima i povećajte profit!

Napravite iskorak prema poboljšanju svojih kompetencija – prijavite se već danas!


Edukatori

Dubravka Lacić
Dubravka Lacić
mr. oec., ovlašteni procjenitelj, poslovni konzultant


Dubravka je stručnjak u područjima financija, kontrolinga, organizacijskog i upravljačkog menadžmenta. Njena misija je klijentima pomoći poboljšati profitabilnost i olakšati upravljanje poslovanjem. Strast su joj brojevi i poučavanje. Veliki je zagovornik cjeloživotnog učenja te i sama kontinuirano stječe nova znanja.

Poslovnim edukacijama bavi se već više od 10 godina. Surađuje s domaćim i inozemnim poduzećima i brojnim respektabilnim institucijama kao što su HAMAG BICRO, ZICER (Plavi ured), DURA (Dubrovačka razvojna agencija), Razvojni centar ličko-senjske županije, Enter Koprivnica i Udruga Hrvatski izvoznici.

Ovlašteni je procjenitelj, član Hrvatskog društva procjenitelja (HDP), dugogodišnji član Internacionalnog udruženja kontrolera (ICV, München) i mentor za razvoj poslovanja u mreži mentora HAMAG BICRO. Jedan je od autora priručnika za savjetovanje poduzetnika, izrađenih za potrebe članica mreže BOND (HAMAG BICRO).

Recenzije

Za sada nema recenzija. Možda baš Vi ostavite prvu?