O edukaciji
Bez obzira u kojoj ste branši, bila to IT industrija, trgovina, hoteljerstvo - eventualni nesporazumi u komunikaciji ili konflikti dovesti će do loše isporučene usluge i mogućeg gubitka klijenata.
Da bi uslužni tim mogao postići odlične rezultate pružajući vašim kupcima/klijentima/gostima kvalitetnu uslugu, dobro bi bilo da (najprije) unutar tima postoji harmonija, razumijevanje i jasna komunikacija.
Morate li ponavljati više puta istu stvar koja na kraju opet nije izvršena?
Možda ste dali usmenu uputu koja je djelomično zaboravljena?
Ili je možda vaša instrukcija izvršena baš onako kao ste rekli da se ne radi?
A bilo bi fantastično kad bi svi iz prve shvatili, zar ne?
Potpuno vas razumijem. Kao menadžerica hotela na riječnim kruzerima i sama sam prošla slična iskustva. Kad sam educirajući se za NLP trenericu otkrila ove NLP alate, čudila sam se zašto nas to nitko ne uči još u školi. Ili barem u trenutku kad nas promoviraju na menadžersku poziciju.
I zato jedva čekam ovo znanje podijeliti s vama. Nakon primijene istih, mogli biste se iznenaditi uzajamnim poboljšanim razumijevanjem s vašim timom (i s klijentima).
Što ćete naučiti?
- Naučiti ćete kako prenijeti poruku da vašim članovima tima bude jasna i razumljiva (i tako spriječiti nesporazume i krivo odrađene zadatke)
- Dobiti ćete smjernice o tome kako prilagoditi svoju komunikaciju sugovorniku
- Naučiti ćete zašto dolazi do nesporazuma i dobiti jednu drugačiju perspektivu koja vam omogućuje bolje razumijevanje vaših suradnika/članova tima
Sadržajne cjeline
Navedene sadržajne cjeline će se održati u dva modula.
Trajanje svakog modula je od 1 h - 1 h i 15 min (ovisno o interakciji i broju polaznika).
Datum 1. modula: srijeda, 6.12.2023.
Datum 2. modula: srijeda, 13.12.2023.
- Uvod u temu - primjeri koji polaznike uvode u sadržaj webinara
- Zašto se ne razumijemo iako pričamo istim jezikom? (1. modul)
- Zadatak i diskusija s polaznicima
- Naučite pričati jezikom vašeg člana tima (2.modul)
- Primjeri primjene
- Vježba prevođenja "jezika"
- Zaključak
Ciljana publika
- Menadžeri i voditelji timova u tvrtkama u uslužnim djelatnostima koji učinkovitom komunikacijom žele smanjiti nesporazume i konflikte unutar tima
- Menadžeri i voditelji timova u tvrtkama u uslužnim djelatnostima koji jasnom komunikacijom žele podići produktivnost u timu
- Članovi timova koji žele razumjeti kako dolazi do nesporazuma i znati kako prilagoditi svoju komunikaciju