Radionica

Efikasne strategije za rast poslovanja i lojalnost kupaca

Radionica puna angažmana oblikovana tako da vam pomogne izgraditi neuništive temelje u odnosu s budućim postojećim i starim kupcima, i prouzroči vam pravi prodajni tornado.

  • Nenad Kostić
Nenad Kostić
Efikasne strategije za rast poslovanja i lojalnost kupaca

Ova edukacija trenutno nema aktivan termin - ali vaš upit može potaknuti edukatora da ga otvori! Javite se edukatoru, ništa ne košta pitati.

O edukaciji

Mnogi se danas suočavaju s izazovom održavanja konkurentnosti i zadržavanju kupaca. Današnji kupac raspolaže s više infrmacija nego ikada. Educiran je o proizvodu / usluzi prije nego što uopće stupi u komunikaciju s vama. Dodatnu težinu stvaraju i opcije koje se nude od konkurencije.

Koji je ključ uspjeha? Dugotrajni odnos s kupcima s naglaskom na njegovo zadovoljstvo i strateško upravljanje odnosima s njima.

Upravo je tome ova radionica posvećena.

HubSpot CRM (Customer Relationship Management) u ovom slučaju postaje bitan alat za svakoga tko ima planove rasti i osigurati lojalnost svojih kupaca. Pravi nezamjenjivi suradnik, dostupan 24/7.

Što ćete naučiti?

  • Kako implementirati učinkovite programe lojalnosti
  • Kako prilagoditi svoje poslovne modele potrebama tržišta
  • Kako osnažiti svoju poziciju na tržištu
  • Kako povećati zadovoljstvo kupaca

Sadržajne cjeline

Kroz ovu radionicu od 6 modula polaznici će naučiti što sve upravljanje leadovima obuhvaća.

  1. Modul 1: Uvod u HubSpot i lead management
  2. Modul 1: Osnove lead managementa
  3. Modul 1: Organizacija i praćenje leadova kroz HubSpot
  4. Modul 2: Segmentacija leadova i njhova klasifikacija
  5. Modul 2: Segmentiranje leadova prema određenim kriterijima
  6. Modula 2: HubSpot alati za klasifikaciju leadova i analizu njihovih aktivnosti
  7. Modul 3: Automatizacija procesa s HubSpotom
  8. Modul 3: Uvod u automatizaciju marketinških i prodajnih procesa
  9. Modul 3: Primjeri korištenja automatizacije za poboljšanje komunikacije s leadovima
  10. Modul 4: Personalizacija komunikacije s leadovima
  11. Modul 4: Personalizacija poruka i sadržaja za leadove
  12. Modul 4: Održavanje dugotrajnih odnosa s klijentima
  13. Modul 5: Analitika i izvještavanje
  14. Modul 5: Korištenje analitičkih alata u HubSpotu
  15. Modul 6: Najbolji primjeri prakse i Q&A
  16. Modul 6: Konkretna rješenja problema u upravljanju leadovima

Na ovoj radionici očekuje se da polaznici aktivno sudjeluju. Prije radionice potrebno je nabaviti softver.
Poveznica i upute bit će poslana polaznicima nakon prijave.

Ciljana publika

  • Voditelji prodaje u B2B organizacijama koji ciljaju rast prodaje 25 - 30%
  • Direktori makretinga koji trebaju ostvariti bolju suradnju s odjelom prodaje
  • Solo poduzetnici koji grade mrežu suradnika i trebaju širenje na tržište


Edukatori

Nenad Kostić
Nenad Kostić
HubSpot CRM konzultant i edukator

Nenad Kostić diplomirani je grafički inženjer koji je imao prilike kroz obiteljski biznis osjetiti pravu veličinu te plemenite struke. Od djetinjstva je stajao za tiskarskim strojem, dok ga je, za vrijeme studiranja, zamijenio pripremnim procesima i računalom.

Njegovo ime će se prije pročitati u impresumima knjiga i časopisa, nego da se o njemu priča. Do sada.

Ostavljanjem grafičke karijere za sobom, Nenad pokreće Bones.hr. Okreće se pomaganju mikro, malim i srednjim tvrtkama pri migraciji na digitalno poslovanje, koristeći HubSpot platformu na području marketinga, prodaje i korisničke podrške.

Uz savjetovanje koji model HubSpot najviše odgovara poduzetnicima, Nenad nudi i educiranje korisnika kao i tehničku podršku sustava. Koncept usluga partnerskog je tipa, pa ćete u Nenadu prepoznati stalnog suradnika i kolegu koji, zahvaljujući poznavanju vašeg poslovnog modela, donosi kvalitetna i brza rješenja u optimalnom radu s HubSpotom.

Recenzije

5,0

1

ocjena
(korisnika koji su dali ocjenu)

1

recenzija
(korisnika sa komentarom)
Tajana Brajković

Preporuka i pohvale za Nenada i njegovo strpljenje s nama koji se ne razumiju najbolje u sve te procese. Ne samo CRM-a, već generalno povezivanje naših alata, web stranica i ostalog u svrhu efikasnijeg rada i komunikacije s klijentima.

Kroz ovu radionicu otkrila sam blagodati HubSpota, kako brzo kreirati bazu klijenata, kako ih grupirati, automatizirati mailove te izraditi obrasce za prijavu. 🎯