O edukaciji
Mnogi se danas suočavaju s izazovom održavanja konkurentnosti i zadržavanju kupaca. Današnji kupac raspolaže s više infrmacija nego ikada. Educiran je o proizvodu / usluzi prije nego što uopće stupi u komunikaciju s vama. Dodatnu težinu stvaraju i opcije koje se nude od konkurencije.
Koji je ključ uspjeha? Dugotrajni odnos s kupcima s naglaskom na njegovo zadovoljstvo i strateško upravljanje odnosima s njima.
Upravo je tome ova radionica posvećena.
HubSpot CRM (Customer Relationship Management) u ovom slučaju postaje bitan alat za svakoga tko ima planove rasti i osigurati lojalnost svojih kupaca. Pravi nezamjenjivi suradnik, dostupan 24/7.
Što ćete naučiti?
- Kako implementirati učinkovite programe lojalnosti
- Kako prilagoditi svoje poslovne modele potrebama tržišta
- Kako osnažiti svoju poziciju na tržištu
- Kako povećati zadovoljstvo kupaca
Sadržajne cjeline
Kroz ovu radionicu od 6 modula polaznici će naučiti što sve upravljanje leadovima obuhvaća.
- Modul 1: Uvod u HubSpot i lead management
- Modul 1: Osnove lead managementa
- Modul 1: Organizacija i praćenje leadova kroz HubSpot
- Modul 2: Segmentacija leadova i njhova klasifikacija
- Modul 2: Segmentiranje leadova prema određenim kriterijima
- Modula 2: HubSpot alati za klasifikaciju leadova i analizu njihovih aktivnosti
- Modul 3: Automatizacija procesa s HubSpotom
- Modul 3: Uvod u automatizaciju marketinških i prodajnih procesa
- Modul 3: Primjeri korištenja automatizacije za poboljšanje komunikacije s leadovima
- Modul 4: Personalizacija komunikacije s leadovima
- Modul 4: Personalizacija poruka i sadržaja za leadove
- Modul 4: Održavanje dugotrajnih odnosa s klijentima
- Modul 5: Analitika i izvještavanje
- Modul 5: Korištenje analitičkih alata u HubSpotu
- Modul 6: Najbolji primjeri prakse i Q&A
- Modul 6: Konkretna rješenja problema u upravljanju leadovima
Na ovoj radionici očekuje se da polaznici aktivno sudjeluju. Prije radionice potrebno je nabaviti softver.
Poveznica i upute bit će poslana polaznicima nakon prijave.
Ciljana publika
- Voditelji prodaje u B2B organizacijama koji ciljaju rast prodaje 25 - 30%
- Direktori makretinga koji trebaju ostvariti bolju suradnju s odjelom prodaje
- Solo poduzetnici koji grade mrežu suradnika i trebaju širenje na tržište