O edukaciji
Kakve emocije kreiramo, kakve želimo da one budu i po čemu želimo da nas korisnici pamte – pitanja su koja ne smiju ostati nepostavljena prilikom dizajna korisničkog iskustva.
Koliko zapravo vremena ulažemo u promišljanje o tome kako želimo da naši korisnici i naši zaposlenici 'putuju' kroz naš brend i kako želimo da se osjećaju dok to čine?
Emocije su ono što nas drži povezanim s brendom. One su razlog zašto mu vjerujemo.
Iako za sebe volimo reći da smo svjesna i racionalna bića, više od 90% odluka donosimo na podsvjesnoj razini.
Što ćete naučiti?
- Važnost emocija u dizajnu korisničkog iskustva
- Kako nam CX dizajn može pomoći otkriti i zadovoljiti emocionalne potreba korisnika
- Na što moramo paziti ako želimo 'ostati u srcima' naših korisnika
Sadržajne cjeline
- Vrijednost emocija u svijetu biznisa i CX
- Subjektivnost CX
- Što nam neuroznanost govori
- Kako ljudski mozak procesuira iskustva
- Raspon emocija i razumijevanje emocionalnih potreba korisnika
- Strategije i taktike za dizajn CX koji je više od funkcionalnog
Ciljana publika
- Vlasnici poduzeća
- Voditelji upravljanja brendom
- Manageri i voditelji timova u CS i marketingu
- CX/UX dizajneri
- Zaposlenici koji su u direktnom ili indirektnom kontaktu s krajnjim korisnikom